• Haha mijn lerares Engels is echt geniaal! :3

    Ik en mijn best friend zaten onder Engels de hele tijd over het Tokio Hotel concert te praten en over mijn verjaardagscadeautje van haar (de vriend van haar zus die moest foto's maken op het podium een keer bij Tokio Hotel en die hebben ze late afdrukken voor mij als 1 van de cadeautjes ^^) en over mijn birthdayparty van dit weekend met mijn crush :3 (waar ze niet bij kon zijn dus ze wou een enorm uitgebreid verslag over mij en mijn crush van dit weekend, wat overigens echt super vet leuwk was x'D). Toen kwam die lerares en die was het zat en zei ze dat ze ons strafwerk ging geven...

    Ons strafwerk:
    Mijn best friend en ik moeten samen een soort spreekbeurt/presentatie maken over Tokio Hotel en dat volgende week voor de klas uitvoeren in het Engels!

    Denkt ze dat wij het enorm erg vinden, dan heeft zij het dus echt ff mis want we hebben al een hele spreekbeurt in elkaar geschreven en hebben enorme ideeën! x'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2009 - 18:40 ]


    dream, dare, fly!

    Wat leuk! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hahah geweldig ! =']
    Wil ik ook wel doen! =]


    I need you like a heart needs a beat

    Haha, Awesome ;D
    Wil ik ook wel ;p


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    de max! xD zeker om het voor heel de klas te vertellen! ;D want mijn klas zou het namelijk ONGELOOFELIJK saai vinden. xD en ik zou het daar met veeeel enthousiasme gaan vertellen. xD zodat ik hen ik alles kan vertellen over hen wat ik wil! x') maar ja; wel liever met 2 dan alleen! xD
    en ik ben toch maar enigste TH fan in de klas(A)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Haha cooooool :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Waren alle leraren maar zo origineel...


    Think before you act.

    Geniaaal :'3
    Ik heb ook nog een TH presentatie in het Engels.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Leuk. Gha, zo'n strafwerk wil ik ook wel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wil ook zo een straf:)


    Food.

    Courageous schreef:
    Haha, cool :Y)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Yasmiinee schreef:
    de max! xD zeker om het voor heel de klas te vertellen! ;D want mijn klas zou het namelijk ONGELOOFELIJK saai vinden. xD en ik zou het daar met veeeel enthousiasme gaan vertellen. xD zodat ik hen ik alles kan vertellen over hen wat ik wil! x') maar ja; wel liever met 2 dan alleen! xD
    en ik ben toch maar enigste TH fan in de klas(A)


    Haha mijn klas ook hoor haha iedereen is tussen de 16 en de 21 en houden allemaal van die rap enzo :')
    En ze haatten Tokio Hotel dus ze verheugen zich nu al op volgende week x'D
    Maar het was echt heel toevallig dat mijn best friend ook TH fan was dus das wel beter :3
    Wij zitten ook echt enorm vaak keihard onder de les of door de school Tokio Hotel liedjes te zingen, we zijn van plan er 1 op te nemen en die dan ook te laten zien x'D


    dream, dare, fly!