• Vandaag viel er zo een leerkracht in school, en iedereen begon te lachen, maar die bleef zo liggen en ge zag die die der voet kei hard had bezeerd, mijn knappe wout loopt er heen om haar te helpen en dat was zoooooo schattig van hem dat hij haar helpte. ;3

    niet dat ik dat niet wou doen hoor, maar ik moest mijn paraplu toch nog vast kunnen houden? (cat) Mnee, ik had het ook niet meteen door, ik heb niet gezien dat ze viel, enkel dat ze er lag en toen stond Wout er al even later. Ze kon btw niet meer op der beide voeten lopen, hebben al die leerkrachten der naar binnen moeten dragen, ghaha.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou me echt dood lachen, maar aan de andere kant wel erg voor dat mens ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Hahaha x'D
    zolang het niet ernstig is,is het grappig :')
    Al moet dat toch wel grappig zijn een leerkracht zien vallen x'D


    I need you like a heart needs a beat

    Vorig jaar gleed mijn leerkracht uit over het ijs en ze geraakte niet meer recht (ze is nogal dik) En dit jaar viel mijn leerkracht over een verhoogje in een oud biologielokaal waar wij voor één keer moesten zitten :'D


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Vorig jaar gleed mijn leerkracht uit over het ijs en ze geraakte niet meer recht (ze is nogal dik) En dit jaar viel mijn leerkracht over een verhoogje in een oud biologielokaal waar wij voor één keer moesten zitten :'D

    Ohjaa, toen het zo enkele dagen geweldig glad was vielen er ook zot veel leerkrachten, maar ik moet niet veel zeggen want ik ben ook op mijn smoel gevallen hoor :'D
    & Wij hebben in de klas zo een verhoogje waar de bureau van de leerkracht opstaat, en daar vallen ook kei veel leerkrachten af :'d


    Some people make the world special just by being in it

    wahaha
    cool
    als ze maar niet TE veel pijn had

    xx


    overrated

    Bij ons struikelen leerkrachten ook vaak over zo'n verhoogje :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ocharme.
    Ik vind dat altijd erg als er iemand is die zich super hard schaamt, ;x
    meestal omdat ik het zelf ook niet echt leuk zou vinden. (:


    - hoi ;D

    Bij mij op school is een leraar nog nooit gevallen voor zo ver ik weet


    maar er is wel een keertje zon gekke meneer,die je uitlacht en mank loopt tegen een glazendeur gelopen en toen viel zijn brillenglazen er uit.

    En toen ging die vrouw vn engels hem kei hard uitlachen ö.Maar eigelijk toch wel grappig maar ook wel zielig

    ,maar die man spoort niet hij pakte een keertje mijn pakje drinken uit mijn handen en zei zo van 'Ik wil een slokje!'wtf ö.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2009 - 18:17 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Alysse schreef:
    (...)
    Ohjaa, toen het zo enkele dagen geweldig glad was vielen er ook zot veel leerkrachten, maar ik moet niet veel zeggen want ik ben ook op mijn smoel gevallen hoor :'D
    & Wij hebben in de klas zo een verhoogje waar de bureau van de leerkracht opstaat, en daar vallen ook kei veel leerkrachten af :'d
    Ja, bij zo'n verhoogje viel die dus, die had dat niet gezien en toen lag die ineens op de grond, dat was kei zielig :'d


    Only losers can act the way you do

    Ik wil ook leerkrachten zien vallen! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Roulette schreef:
    (...)Ja, bij zo'n verhoogje viel die dus, die had dat niet gezien en toen lag die ineens op de grond, dat was kei zielig :'d

    Oh
    en Nele is vandaag ook al gevallen, :'D
    Njaa, die verhoogjes zyn echt cool, daar is elke leerkracht da ik ken al wel eens over gevallen :'d


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Oh
    en Nele is vandaag ook al gevallen, :'D
    Njaa, die verhoogjes zyn echt cool, daar is elke leerkracht da ik ken al wel eens over gevallen :'d
    Mwhaha, ik vind dat zot grappig om iemand te zien vallen, tot ik zelf val :'DDD Ohja, op de tweedaagse heb ik meneer Deseure zien vallen en dat was wel sexy :9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 16 nov 2009 - 18:38 ]


    Only losers can act the way you do

    omygodd.
    geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Was dat een vervangster? Want iemand zei tegen mij dat er ook een vervangster gevallen was. ;D

    Ik zou stiekem ook gaan lachen :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.