• Mijn ouders gaan ons huis tekoop zetten. Aan de ene kant ben ik blij maar aan de andere kant niet. Blij omdat het hier doodsaai is en er is serieus geen flikker te doen. De helft van de mensen die hier wonen mag ik niet en hun mogen mij niet. Niet blij ben ik omdat, 1 mijn ouders willen naar RODEN verhuizen, wat echt een kutdorp is met kutkindjes en nog meer shit. En ik verlaat mijn omgeving waarin ik ben opgegroeid, waar ik elke boom en elk weggetje ken. Ik protesteer en ik wil naar Enschede of Borne, wat 1 NICOl woont daar en 2 het is dichterbij mijn vader's werk.
    En ik ben ook zo moe dat ik omval.


    when words fail, music speaks.

    Roden is stiekem best leuk ;X. Maar wel kut dat je moet verhuizen, ik zou het ook vreselijk vinden als ik weg moest uit mijn dorpje.


    I am an idiot, I move.

    Ga staken. :Y)
    Of, plak jezelf met secondelijm aan de muur. Dan kan je er niet meer van. Of plak jezelf aan Nicols huis. Dan moeten ze wel naar daar verhuizen. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Verhuizen heeft altijd één voordeel en één nadeel.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ahw <3.
    Maar uuhm, als je nog steeds naar dezelfde school gaat, is het goed, toch? ^^


    - hoi ;D

    O.o
    Jeeh
    word je eindelijk mijn buurmeisje <33 [zeg maar dat Roden suckt tegen je ouders en dat Borne vet koel is ;x]

    En ik snap dat je het kut vind want je raakt een soort van al je herinneringen kwijt die je daar hebt enz; ;x
    dat hadi k ook toen ik ging verhuizen, naja het idee
    want ik verhuisde alleen naar de andere kant van het dorp. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Je moet naar Enschede, Borne of Rotterdam willen n_n


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Romance schreef:
    Verhuizen heeft altijd één voordeel en één nadeel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Moustache schreef:
    Ahw <3.
    Maar uuhm, als je nog steeds naar dezelfde school gaat, is het goed, toch? ^^
    Dat kan niet, want Roden ligt ehm, zegmaar bij Groningen en mijn school is onder in de provincie groningen.


    when words fail, music speaks.

    MARRYMEBO schreef:
    O.o
    Jeeh
    word je eindelijk mijn buurmeisje <33 [zeg maar dat Roden suckt tegen je ouders en dat Borne vet koel is ;x]

    En ik snap dat je het kut vind want je raakt een soort van al je herinneringen kwijt die je daar hebt enz; ;x
    dat hadi k ook toen ik ging verhuizen, naja het idee
    want ik verhuisde alleen naar de andere kant van het dorp. ;x
    Haha dat zeg ik ook, maar ze zeggen van: Ja sellingen is ook zo dood en ik wil gewoon ook wat te doen hebben en ik wil ander werk. en blabla, ze denkt dat het net zo'n klein dorpje is als Sel'n maar het is veel groter en HEngelo en Enschede liggen er vlakbij o.o


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Dat kan niet, want Roden ligt ehm, zegmaar bij Groningen en mijn school is onder in de provincie groningen.

    Ik weet niets van dat Nederland -waar-ligt-wat- gedoe. xd
    Maar je moet gewoon proberen er het beste van te maken.:Y)


    - hoi ;D

    Waar ligt Roden dan?


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    Waar ligt Roden dan?
    Hm, ergens bij Groningen-stad? Nou het ligt net in provincie drenthe.


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Haha dat zeg ik ook, maar ze zeggen van: Ja sellingen is ook zo dood en ik wil gewoon ook wat te doen hebben en ik wil ander werk. en blabla, ze denkt dat het net zo'n klein dorpje is als Sel'n maar het is veel groter en HEngelo en Enschede liggen er vlakbij o.o


    O.o Borne heeft 20.000 inwoners
    -steekt tong uit-
    en we hebben 3 voetbalteams, een zwembad, een centrum uhh 10 basisscholen ofzo, een middelbare school met 2 vestigingen en een Ikea, mediamarkt, Bcc en al die shit haha


    We can only learn to love by loving.

    Oh.

    Ik woon in Twente xD


    You can run but not hide

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Hm, ergens bij Groningen-stad? Nou het ligt net in provincie drenthe.

    NOH.
    dan is het nog verder naar jou toe .____.
    Dan moet ik nog langer in de auto gaan zitten om bij jou te komen. En dan meot ik wss ook veel eerder weg ><


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3