• Door een jongen. Hij was vet aardig enzo, maar hij wilde nooit bellen. Geen idee waarom niet. Hij is niet fake, daar heb ik wel genoeg bewijs voor. En vrijdag had een vriendin van mij hem gebeld, naar zijn huis. En nu denkt hij dat ik hem ook gebeld heb. Oke, ik heb éen keer zijn nummer ingetoets, maar ik heb nooit op bellen gedrukt. Nu negeert hij mij. En ik probeer steeds uit te leggen dat ik dat niet was. En daarbij, ik snap niet was zijn probleem is. Bellen, nou én? Dat is ook vet erg ofzo. Maar iig, nu weet ik niet wat ik moet doen. Het maar gewoon zo laten? Dat kan ik niet. Alvast bedankt.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sommige mensen hebben een angst voor de telefoon (ik ook). Ik durf niet te bellen en als ik gebeld word schiet ik in de stres. Misschien heeft hij dat ook en wil hij niet dat je hem belt omdat hij dan bang is dat jij hem zal uitlachen ofzo?


    -

    Hmm, hij had wel een keer tegen die vriendin gezegd dat zijn stem kut klinkt. Ik heb hem verder niet gesproken ofzo, ik heb niet eens zijn stem gehoord, maar die vriendin zei dat zijn stem gewoon normaal klinkt. Dat heeft ze ook tegen hem gezegd... maar hij blijft negeren.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Inderdaad, ik zit met hetzelfde probleem als Striflicous.
    Toen iemand mij een keer belde die ik alleen maar op de PC kende, begon ik hélemaal te flippen en hem verrot uit te schelden.. :X


    Let the Night embrace you

    Dat lijkt mij echt kut oO


    I'd rather go naked than wear fur.

    Striflicious schreef:
    Sommige mensen hebben een angst voor de telefoon (ik ook). Ik durf niet te bellen en als ik gebeld word schiet ik in de stres. Misschien heeft hij dat ook en wil hij niet dat je hem belt omdat hij dan bang is dat jij hem zal uitlachen ofzo?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wow, ik dacht echt dat ik de enige was met angst voor de telefoon x_x
    Omg. Ik durf ook nooit met iemand te bellen die ik niet in het echt ken. Pas wanneer ik diegene een keer in rl heb gezien durf ik dat :')
    Wel dom dat die jongen zo vaag doet. Ik zou het gewoon even met rust laten. Laat je niet gek maken..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Striflicious schreef:
    Sommige mensen hebben een angst voor de telefoon (ik ook). Ik durf niet te bellen en als ik gebeld word schiet ik in de stres. Misschien heeft hij dat ook en wil hij niet dat je hem belt omdat hij dan bang is dat jij hem zal uitlachen ofzo?


    No offence, maar waarom vind je dat eng ?[/is nieuwschierig]


    I solemny swear i am up to no good

    Maar ik durf niemand te bellen, zelfs mijn opa en oma niet! O.o


    -

    Omg, ik zeg hem de hele tijd dat ik niet gebeld heb. Dat ik de telefoon niet eens over heb horen gaan, en hij blijft maar negeren.


    I'd rather go naked than wear fur.