• Heeft iemand hier dat al gebruikt? Omdat ik eigenlijk zou moeten weten of dat echt werkt of niet.

    Draagshampo?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jups, het werkt (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 17:17 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    uhh ik ken het neit :3


    We can only learn to love by loving.

    Jep, ik!
    Het werkt een beetje. Maar vanaf buiten je haren weer werden heen en weer geblazen zag het er weer niet uit vond ik.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het werkt, maar het is niet zo goed voor je haar. ;d

    Het maakt je haren lichter en je moet er doorheen kammen en je hebt weer je gewone haarkleur en het ziet er wel wat beter uit .. Maar niet voor echt lang vind ik.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bumblebee schreef:
    Het werkt, maar het is niet zo goed voor je haar. ;d

    Maar het is gewoon maar om twee/drie keer te gebruiken ^^ En mijn haar is al kapot eigenlijk [a]'

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 17:19 ]

    Wablief?

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Maar het is gewoon maar om twee/drie keer te gebruiken ^^ En mijn haar is al kapot eigenlijk [a]'

    Ah, dan kan het geen kwaad. ;d

    Leg eens uit XD


    -

    Striflicious schreef:
    Leg eens uit XD

    Droogshampoo is een soort van poeder dat je in je haar kan doen waardoor het minder vettig wordt. Dus eigenlijk was je je haar zonder water te gebruiken, daarom dus droogshampoo. ;d

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 17:24 ]

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Droogshampoo is een soort van poeder dat je in je haar kan doen waardoor het minder vettig wordt. Dus eigenlijk was je je haar zonder water te gebruiken, daarom dus droogshampoo. ;d

    ahha :'D
    best wel logisch eigenlijk x'D

    maar ik gebruik 't niet (A)