• Ik droom echt over de vreemdste dingen de laatste tijd, en allemaal dingen door elkaar. Gisteren zei Lothar dat hij koekjes gebakken had met zijn zusje, heb ik over koekjes bakken zitten dromen. Ook over het concert van Jb, en ik heb ook gedroomd dat Tara & Kirsten beide op één paard zaten en dat die maar niet vooruit wou gaan. Ik praat niet eens met hen, dat is zo raar dat ze dan in mijn dromen voorkomen, ghaa. Interessant.

    Ohja, ik heb ook gedroomd dat iemand mijn nestels aan elkaar had geknoopt en dat ik op het midden van de speelplaats viel en iedereen me uitlachte, gahha (nerd)

    Droom jij ook wel ééns over zo'n stomme dingen? :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Always. Ik heb nog nooit één keer een deftige droom gehad, denk ik.


    Tanya is de beste.

    Meestal herrinner ik me mijn dromen niet meer. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik heb gedroomd over een waterglijbaan die behekst was. als je erdoorging werd je een zombie. die zombies wouden mij erdoor duwen en dan kwam er een man van wel 3 meter om mij te helpen. hij droeg mij naar een spiegel naast een roltrap:X
    en toen werd ik wakker(puh)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja, maar die van vannacht kan ik me niet meer herinneren :'DD


    - hoi ;D

    raidrops schreef:
    ik heb gedroomd over een waterglijbaan die behekst was. als je erdoorging werd je een zombie. die zombies wouden mij erdoor duwen en dan kwam er een man van wel 3 meter om mij te helpen. hij droeg mij naar een spiegel naast een roltrap:X
    en toen werd ik wakker(puh)


    Ghaha, zalig :'D


    Some people make the world special just by being in it

    meestal herrinner ik ze niet meer..
    maar pas, van woensdag naar donderdag -denk ik- had ik een droom dat ik alles fout deed zeg maar =3
    dat was echt niet leuk om te dromen (A)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=43382

    Hiet is al een topic voor. :x
    > slotje.


    Let the Night embrace you