• Ik ben terug! En nu ga ik mijn enorme verslag van Kamp Nutterden hier neertypen

    Woensdag: Eerste moesten we 3 uur fietsen, met een enorme omweg. We zijn geen enkele keer verdwaald geweest. De kamers waren opzich schoon, op de motjes na. Dus onze vriendengroep die dood proberen te maken. Dat ging niet geweldig. Het eten was dus absoluut niet te eten. Waarom maken Duitsers zo'n hard brood, dat het op cement lijkt? Toen moesten we uitpakken, dat ging op zich wel. Ik was snel klaar dus ging bij mijn vriendje op de kamer zitten samen met zijn vrienden. De rest van de middag en avond was saai tot een bepaald punt. We moesten het bos in voor een nachtspel. Na een tijd was ik mijn groepje kwijt, en was ik alleen met Kevin(mijn vriendje). Overal was modder en was het glad. Dus hij ging mij dragen als een baby. Na een tijd zo gelopen -zie Zoenen- kwamen we de rest tegen. Toen gingen we terug naar het kamp.

    (Ik ga het maar inkorten)
    Donderdag: Deze dag is geen woord waard tot de avond. Er was zeg maar een soort feest. Ik was een het dansen met me vriendinnen, en mijn Ex stond dus nogal te staren. Dus ik naar hem toe om te vragen wat er was. Maar hij verstond me niet, dus gingen wij naar buiten. Daar hebben we iets van een half uur zitten praten. Nu zijn we weer vrienden, of we gaan het proberen. Kevin was er alleen niet zo blij mee. Dus ik hem overtuigen dat er niets gebeurt is, uiteindelijk geloofde hij me. Toen ging ik met hem mee naar zijn kamer, samen met Robbert(zijn beste vriend en een vriend van mij) Daar was het onwijs gezellig, al vond Robbert het zoengedeelte minder, denk ik.

    Vrijdag: Fietsen naar huis, toen wel verdwaald. En iedereen kwijtgeraakt, behalve Sophie. Gelukkig kwamen Kevin, Robert en co ons redden.

    In totaal
    Slaap= 6 uur in 2 nachten -> te weinin
    Eten= Was in een woord 'Afschuwelijknietteeten'
    Liefde= Gaat weer helemaal super, thanks to Nutterden.
    Vriendschap= Op dit soort momenten leer je wie je vrienden zijn.

    Respect!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Leuk dat je het zo leuk had. : D


    Only losers can act the way you do

    leuk ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.