Ik zag gister in de dierenwinkel een super schattige konijn en ik vertelde dat aan mijn moeder en die ging vandaag met mij kijken naar dat konijntje :'DD ze vond hem ook vet lief en alles maar wou hem niet voor me kopen :'( dus nu moet ik van haar het maar aan mijn vader vragen voor sinterklaas :'DD
Genius schreef:
(...)
Ik zag gister in de dierenwinkel een super schattige konijn en ik vertelde dat aan mijn moeder en die ging vandaag met mij kijken naar dat konijntje :'DD ze vond hem ook vet lief en alles maar wou hem niet voor me kopen :'( dus nu moet ik van haar het maar aan mijn vader vragen voor sinterklaas :'DD
:'(
Goed idee.
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
Genius schreef:
(...)
;'(
Ik hoop voor je dat ie dan nog niet verkocht is.
UNCOMMON schreef:
(...)
;'(
Ik hoop voor je dat ie dan nog niet verkocht is.
Ja ik ook! Ik ga vragen of ik geen vervroegd cadeautje mag ofzo Geeft ie me maar het geld en dan koop ik hem zelf wel -vader woont niet in mijn dorp :'DD-