• You Said: One Loooveee, One Liifeee:9~


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Courageous schreef:
    (...)
    (nerd) ik ook niet

    Lol. (cat) dat woord kan me vriendin niet meer horen xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Courageous schreef:
    (...)
    Het was wel duur, maar endan :'D
    Het was lekker (krul)

    Hahhaha (lol)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    :(
    Hoezo zónder? ;/

    Ik zag gister in de dierenwinkel een super schattige konijn en ik vertelde dat aan mijn moeder en die ging vandaag met mij kijken naar dat konijntje :'DD ze vond hem ook vet lief en alles maar wou hem niet voor me kopen :'( dus nu moet ik van haar het maar aan mijn vader vragen voor sinterklaas :'DD


    -

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    JAZEKUR DIE HYPOTHEKER.
    Annissaheeftlastvangestoordheidsaanvallen x,x

    HAHAAAAAAAAAAAAAAAAA :'D
    (lol)


    Never run out of reasons to smile...

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zag gister in de dierenwinkel een super schattige konijn en ik vertelde dat aan mijn moeder en die ging vandaag met mij kijken naar dat konijntje :'DD ze vond hem ook vet lief en alles maar wou hem niet voor me kopen :'( dus nu moet ik van haar het maar aan mijn vader vragen voor sinterklaas :'DD

    :'(
    Goed idee.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zag gister in de dierenwinkel een super schattige konijn en ik vertelde dat aan mijn moeder en die ging vandaag met mij kijken naar dat konijntje :'DD ze vond hem ook vet lief en alles maar wou hem niet voor me kopen :'( dus nu moet ik van haar het maar aan mijn vader vragen voor sinterklaas :'DD

    ;'(
    Ik hoop voor je dat ie dan nog niet verkocht is.

    Courageous schreef:
    (...)
    HAHAAAAAAAAAAAAAAAAA :'D
    (lol)

    :X

    Savior schreef:
    (...)
    Lol. (cat) dat woord kan me vriendin niet meer horen xd

    (krul) Waarom niet?


    Never run out of reasons to smile...

    Savior schreef:
    (...)
    Hahhaha (lol)

    Echt waar ;o


    Never run out of reasons to smile...

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    :X

    (lol)


    Never run out of reasons to smile...

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    ;'(
    Ik hoop voor je dat ie dan nog niet verkocht is.

    Ja ik ook! Ik ga vragen of ik geen vervroegd cadeautje mag ofzo (A) Geeft ie me maar het geld en dan koop ik hem zelf wel :9~ -vader woont niet in mijn dorp :'DD-


    -

    Courageous schreef:
    (...)
    (krul) Waarom niet?

    (baby) omdat ik&een vriendin melig waren tijdens een slaapfeestje en toen alle woorden met 'Lol' erin gingen zeggenXD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    INE
    schaam je !


    -

    Savior schreef:
    (...)
    (baby) omdat ik&een vriendin melig waren tijdens een slaapfeestje en toen alle woorden met 'Lol' erin gingen zeggenXD

    :Y) Haha, leuk :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Genius schreef:
    INE
    schaam je !

    Waarom? :'D


    Never run out of reasons to smile...