• Ja, hij is er, en ik hoop dat jullie hem wat vinden.
    waar 't over gaat;
    Evalien, of liever gezegd Eva, is een gewoon mooi meisje. Dat is wat je denkt, maar dat is ze niet. Eva is verslaafd aan Liefde. En niet zo maar liefde, liefde van een celeb. Ze kent hem dan ook al heel lang, maar Eva was zo verslaafd aan de liefde van hem, dat ze niet zag dat het licht langzaam doofde in zijn ogen. Tom Kaulitz kan het niet meer aan, en ze nemen afscheid van elkaar. Maar binnen de kortste keren worden ze weer samen gespot. Er lijkt geen einde aan te komen, totdat Bill er een stokje voor steekt, hij spreekt met Tom en verteld dat hij haar de waarheid moet zeggen. Eva besluit afstand te nemen en laat een tijdje niets meer van haar horen. In het verhaal lees je verschillende fragmenten uit haar levensverhaal. Op gegeven moment praat Eva weer in het heden, en staat ze voor het huis van de familie Kaulitz. Maar wat als ze zijn verhuisd in die 2 jaar tijd?


    Nummer 1 is online!& 1.2

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 14:18 ]

    Ik maak hem morgen ofzo wel :3
    Ik heb nu geen zin om te lezen ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Zohe wat kan jij goed schrijven :'D


    -

    Genius schreef:
    Zohe wat kan jij goed schrijven :'D

    Haha, bedankt :')
    of was die sarcasties? :'D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 20:45 ]

    Ik ga hem lezen.
    Nadat ik wiskunde heb afgemaakt ik ben bij 20.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Courageous schreef:
    Ik maak hem morgen ofzo wel :3
    Ik heb nu geen zin om te lezen ;D

    Haha, is goed ;'3

    Nu ga ik hem lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yesh _O_

    Gelezen en gereageerd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Danku danku :9~

    Klinkt veeel beloven,
    Ik ga readen :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dankuwel. _O_