• Wij hadden zo met gym twee dikke matten liggen en op iedere mat moesten vier mensen liggen met hun handen op hun rug. Vervolgens moest je op elkaar afrennen, dus die mensen van de andere mat, neerbeuken en zorgen dat ze op jou mat komen. Haha, iedereen is hardstikke blauw en zo. Maar ik vond het echt geweldig. Vooral toen ik op iemand zn hoofd zat, omdat ie iemand uit mijn team neerhaalde en meesleurde. Ghehe, toen kwam er nog iemand uit mijn team en vielen we allemaal om, yay.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik snap het niet :'D


    Only losers can act the way you do

    stiekem snap ik 't niet helemaal =3

    Haha dat wil ik ook doen in gym :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Destroyed schreef:
    Ik snap het niet :'D

    Oke, je hebt 2 dikke matten en je ligt met zijn vieren op de mat. De lerares fluit en je mat af, richting je "vijanden". Dan pak je die vast en moet je zorgen dat die op jou mat valt, dan heb je dus een punt. Maar je moet dus zorgen dat je zelf niet op de mat terecht komt, anders ben je af. Maar daar komt nogal grof geweld bij, want niemand wilt af zijn.

    Ghehe, bij mij kwamen er drie jongens die mij meesleurde en toen lukte het alsnog niet goed. Ik ben gewoon te sterk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ook niet. :'D
    Ik ging laatst klimmen, op zo'n klimwand in onze gymzaal. Ik heb mn angst overwonnen. :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Oke, je hebt 2 dikke matten en je ligt met zijn vieren op de mat. De lerares fluit en je mat af, richting je "vijanden". Dan pak je die vast en moet je zorgen dat die op jou mat valt, dan heb je dus een punt. Maar je moet dus zorgen dat je zelf niet op de mat terecht komt, anders ben je af. Maar daar komt nogal grof geweld bij, want niemand wilt af zijn.

    Ghehe, bij mij kwamen er drie jongens die mij meesleurde en toen lukte het alsnog niet goed. Ik ben gewoon te sterk.


    Oooooh. Gewoon soort judo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij hebben maar één dikke mat. ;d

    Breeze schreef:
    (...)

    Oooooh. Gewoon soort judo?

    Ja, alleen dan met rennen en sleuren er bij. Want vaak moet je de hele zaal door met iemand, voordat je weer bij je eigen mat bent.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Oooh.
    DAT WIL IK OOK DOEN :9~

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 18:10 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik snap er niets van ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik snap het niet,maar eer ze dat in mijn school gaan doen,dan is er iets serieus gebeurt.