• Daar hadden wij het gister over bij het stemmen van 'So you think you can dance'.
    Er werden twee Nederlanders (volgens mij hoor, ik vind ze gewoon goed) eruit gestemt, en toen zei ik voor de grap: 'Dat krijg je als je belgen laat stemmen en Nederlanders te gierig zijn om te stemmen.'
    -Ik ben echt niet rascistisch hoor!-


    Edit: Het gaat er dus om dat ze zeggen dat Belgen dom zijn en Nederlanders gierig.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 20:15 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zal wel dom zijn, maar ik snap het niet :')En sowieso vind ik het dom om je geld aan zo'n programma te verspillen :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nederlanders kunnen toch ook stemmen :8
    -oh, had het verkeerd gelezen ;x-
    naja, dan moeten de Nederlanders maar minder gierig zijn, maar aan zo'n dingen verspil ik mijn geld ook niet hoor ^^

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 20:15 ]


    -

    Belgen zijn dom en Nederlanders gierig, volgens de moppen.


    Your make-up is terrible

    whahaxD
    omg
    over stereotypes gesprokenxD


    Why don't you break my heart

    Nee joh.De belgen zijn zo dom dat ze hun geld verspillen aan iets onzingst,inplaats aan iets 'goeds'


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind hem eerlijk gezegd wel grappig :'D
    En néé, ik ben ook niet racistisch.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind hem ook grappig (lol)


    Never run out of reasons to smile...

    [Ik woon in NL] Op mijn school zijn Nederlanders gierig,maar dat doen we omdat er hele drukke kinderen zijn,en als je daar wat aan geeft..dan maken ze het gelijk stuk. En dat van Belgen betwijfel ik,Belgen zij aardig..en ik denk ook niet dat ze dom zijn of zo maar ik denk dat dat wel vaak word gedacht aangezien sommige slordig schrijven.

    - Begrijp me niet verkeerd -


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Exercitus schreef:
    Nee joh. De belgen zijn zo dom dat ze hun geld verspillen aan iets onzingst,inplaats aan iets 'goeds'

    Zo! Dit is effe een geniale opmerking ertussen door x'D


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Het ging me meer op het stereotype, zoals ze altijd in moppen worden beschreven ^^ Ik weet wel dat Nederlanders gewoon zuinig zijn en Belgen een eigen dialect of bijna zelfs taaltje hebben hoor.


    Your make-up is terrible

    consience schreef:
    Ik zal wel dom zijn, maar ik snap het niet :')En sowieso vind ik het dom om je geld aan zo'n programma te verspillen :x


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Zie je, daarom winnen Belgen of Nederlanders nooit bij het EUrovisie songfestival. Nederlanders vinden Belgen dom en Belgen vinden Nederlanders gierig.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Zie je, daarom winnen Belgen of Nederlanders nooit bij het EUrovisie songfestival. Nederlanders vinden Belgen dom en Belgen vinden Nederlanders gierig.:Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Assassin schreef:
    Het ging me meer op het stereotype, zoals ze altijd in moppen worden beschreven ^^ Ik weet wel dat Nederlanders gewoon zuinig zijn en Belgen een eigen dialect of bijna zelfs taaltje hebben hoor.
    Ik ben belg en dat is ook wel waar,wij hebebn veel dialecten en dan met die Vlaanderen en Walloniëdinges. België is ook helemaal anders als Nederland!.

    Breeze schreef:
    Zie je, daarom winnen Belgen of Nederlanders nooit bij het EUrovisie songfestival. Nederlanders vinden Belgen dom en Belgen vinden Nederlanders gierig.:Y)

    Haha,maar wie stemt daar nu nog op? denk ik dan.