pff ik heb een banaal probleem , mensjes !
wel ik zit op kot in gent ... een kot met een gemeenschappelijke keuken. deze zomer ben ik in de kastjes van de keuken al mijn kookspullen gaan zetten. maar sinds een paar weken vermoed ik dat anderen ( we zitten met 17 in 1 huis) mijn spullen gebruiken. wacht nee ik weet het zeker want mijn aansteker en wat bestek ik gewoon verdwenen!
DUS wat doe ik , ik haal alles terug naar mijn kamer , ik heb er geen probleem mee als iemand komt vragen of iemand iets mag lenen , maar gewoon wegpakken vind ik eigelijk diefstal ...
nu komt mijn buurman daarnet bij me aankloppen om te zeggen dat al zijn spullen weg zijn , ja jullie horen me al aankomen zeker ?
ik denk dat hij dacht dat mijn spullen eigelijk de zijne waren maar wat moet ik nu doen ?? ik heb gewoon gezegd dat ik mijn spullen heb weggehaald en gedaan alsof mijn neus bloedde , maar volgens mij heeft hij nu ook de kotmadam gebeld en zijn ze nu alle deuren aan het afgaan
ben dus effe in paniek! want ja , IK weet dat het mijn spullen zijn , maar hij dus niet , en wie gaat er mij nu geloven ? ik ben hier nieuw :'(
Read this upside down: 370HSSV 0773H