• Oké, ik ben zo dom geweest. Ik heb gezegt op school dat ik voor maatschappij (we moeten een opdracht maken) wel een fictief verhaal zou schrijven. Het onderwerp is 'Homo's in de klas' en ik heb opzich wel een idee, alleen een probleem. Ik durf niet meer. Ik ben zo bang, bang dat hij het slecht vind, of dat andere in de klas het lezen. Ik zit echt te flippen hier. Gosh, ik durf echr niet meer en morgen moet het ingeleverd worden!'

    :'(


    -

    iemand tips want ik krijg niks fatsoenlijks op papier! :'(


    -

    Ik zou het gewoon schrijven, wij moesten ook een verhaal voorlezen, vraag ik met m'n domme hoofd of ik een zelfgeschrevenverhaal mag. Toch gedaan, iedereen was enthousiast. Dus; gewoon schrijven en inleveren! :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Niet zo onzeker, ik heb Tears van je gelezen en ik vond hem super. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wunderkind schreef:
    Ik zou het gewoon schrijven, wij moesten ook een verhaal voorlezen, vraag ik met m'n domme hoofd of ik een zelfgeschrevenverhaal mag. Toch gedaan, iedereen was enthousiast. Dus; gewoon schrijven en inleveren! :Y)

    Oké bedankt. Ik moet even mijn hoofd leeg krijgen.


    -

    je mag je eigen topic niet omhoog schoppen door nog eens te posten omdat niemand antwoord ;)
    en,maak het gewoon,en zeg tegen de leerkracht dat je het echt niet wil lezen voor de klas ?


    everybody needs a song.

    Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat jij er iets leuks van maakt, dat je er plezier in hebt en dat je er trots op bent. En als meneer het dan niet goed vind, maakt dat toch niet uit? Het gaat erom dat je, je best hebt gedaan, dat je, je hebt ingezet en dat je het durfde! Succes!


    Life is hard and then we die

    Boyiloveyou schreef:
    je mag je eigen topic niet omhoog schoppen door nog eens te posten omdat niemand antwoord ;)
    en,maak het gewoon,en zeg tegen de leerkracht dat je het echt niet wil lezen voor de klas ?
    Er is toch afgesproken dat, dat één keer mag?


    Life is hard and then we die

    Gewoon doen, ik ben er zeker van dat er iets mooi uikomt!
    Veel succes!


    Never run out of reasons to smile...

    Boyiloveyou schreef:
    je mag je eigen topic niet omhoog schoppen door nog eens te posten omdat niemand antwoord ;)
    en,maak het gewoon,en zeg tegen de leerkracht dat je het echt niet wil lezen voor de klas ?

    Sorry, krijg ik nu een waarschuwing? :$
    Ik flip een beetje dus sorry XD


    -

    Breeze schreef:
    Niet zo onzeker, ik heb Tears van je gelezen en ik vond hem super. [:

    Bedankt!^^


    -

    Doe alsof je het voor lezers op Q schrijft :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Asphyxia schreef:
    Doe alsof je het voor lezers op Q schrijft :]

    Ik kan mezelf nietzo goed voor de gek houden maar ik ga het proberen!^^


    -