Ja, in de 4e hebben wij een gala met kerst enzo. Nou ik ga daar dus heen, en ik moet een jurk aan! Ik haat jurken, dit word echt een ramp! Maar goed, ik ben dus aan het zoeken naar een jurk die een beetje bij mijn stijl past. Ik heb er een gevonden, namelijk deze.
Exercitus schreef:
Ik zelf vind ze niet leuk.Maar jij moet het aan ik niet.
Wij hoeven niet perse een jurk aan,als je maar 'net' gekleed bent
Op mijn vorige school hoefde dat ook niet. Ik kwam aanzetten in een rok met een blouse. Mijn huidige school is er veel strenger in, zonder jurk kom je er niet in. Het schijnt zelfs zo dat als je met een jurk aan komt zetten die te alternatief/afwijkend is voor wat gangbaar wordt gevonden, dat je de toegang ook wordt ontzegd. En het kostte vorig jaar 20 euro.
Daarom zag je mij er ook niet rondlopen.
Irgendwann schreef: Ik vind hem te donker. Maar jij moet je er goed bij voelen. Hij is trouwens niet lelijk ^^
De meeste gala jurken zijn zwart of iig een donkere kleur. Daar voel ik me btw ook prettiger in. Maar goed, het feit dat ik een jurk ga aan doen is al heel wat!
Asphyxia schreef:
(...) Op mijn vorige school hoefde dat ook niet. Ik kwam aanzetten in een rok met een blouse. Mijn huidige school is er veel strenger in, zonder jurk kom je er niet in. Het schijnt zelfs zo dat als je met een jurk aan komt zetten die te alternatief/afwijkend is voor wat gangbaar wordt gevonden, dat je de toegang ook wordt ontzegd. En het kostte vorig jaar 20 euro.
Daarom zag je mij er ook niet rondlopen.
WTF! 20 euro? Volgens mij is het bij ons gratis, dacht ik... Thja, ik vind het model ook wel kort, maar ik vind de kleuren heel mooi, en het kant! <3