• Hoi


    Ja, in de 4e hebben wij een gala met kerst enzo. Nou ik ga daar dus heen, en ik moet een jurk aan! Ik haat jurken, dit word echt een ramp! Maar goed, ik ben dus aan het zoeken naar een jurk die een beetje bij mijn stijl past. Ik heb er een gevonden, namelijk deze.

    What do you think?


    Dankje.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 16:43 ]


    -

    Ik vind hem te donker. Maar jij moet je er goed bij voelen. Hij is trouwens niet lelijk ^^

    Exercitus schreef:
    Ik zelf vind ze niet leuk.Maar jij moet het aan ik niet.

    Wij hoeven niet perse een jurk aan,als je maar 'net' gekleed bent

    Op mijn vorige school hoefde dat ook niet. Ik kwam aanzetten in een rok met een blouse. Mijn huidige school is er veel strenger in, zonder jurk kom je er niet in. Het schijnt zelfs zo dat als je met een jurk aan komt zetten die te alternatief/afwijkend is voor wat gangbaar wordt gevonden, dat je de toegang ook wordt ontzegd. En het kostte vorig jaar 20 euro.
    Daarom zag je mij er ook niet rondlopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, ik zie nu een ander plaatje. Ja, het idee vind ik best leuk hoewel ik minder gek ben van het model. But that's just me :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Irgendwann schreef:
    Ik vind hem te donker. Maar jij moet je er goed bij voelen. Hij is trouwens niet lelijk ^^

    De meeste gala jurken zijn zwart of iig een donkere kleur. Daar voel ik me btw ook prettiger in. Maar goed, het feit dat ik een jurk ga aan doen is al heel wat! O.o


    -

    Asphyxia schreef:
    (...)
    Op mijn vorige school hoefde dat ook niet. Ik kwam aanzetten in een rok met een blouse. Mijn huidige school is er veel strenger in, zonder jurk kom je er niet in. Het schijnt zelfs zo dat als je met een jurk aan komt zetten die te alternatief/afwijkend is voor wat gangbaar wordt gevonden, dat je de toegang ook wordt ontzegd. En het kostte vorig jaar 20 euro.
    Daarom zag je mij er ook niet rondlopen.

    WTF! 20 euro? Volgens mij is het bij ons gratis, dacht ik... Thja, ik vind het model ook wel kort, maar ik vind de kleuren heel mooi, en het kant! <3


    -

    Ik vind hem niet zo mooi, maar dat is mijn mening.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    YESSSSSSSS
    Ik heb dit jaar ook een gala. Nou ja, 'kerstbal.' En ik hou wel van jurkjes:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waw, zeker een ja (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Prachtig :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Haha, bedankt!^^


    -

    I like it :]


    Just a simple "I love you" (:

    Jaa, ik vind hem wel mooi (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik vind hem echt mooi :9~

    Ik ga binnekort naar de stad om hem te passen!^^


    -

    Ik vind 'm eigenlijk wat te.. 'gothic' of donker-achtig. Maar mijn mening doet er niet toe, jij trekt het aan en dus jij moet het leuk vinden (:


    I live for the applause, you will die for it.