• mijn verliefdheid. Eerst stresste ik gewoon een beetje als ik hem zag en kreeg ik het warm. Nu word ik al een paar uur op voorhand zenuwachtig omdat ik hem zou zien. Als ik hem zie, krijg ik er geen zinnig woord meer uit. Ik ben dan helemaal hyper, echt je hoort mijn stem trillen, niet normaal. Zo zenuwachtig dat ik ben. Dan wil ik zijn aandacht, of ik wil gewoon iets zeggen tegen hem. Als ik dan begin te praten, dan verneuk ik het zo hard door mijn stress. Het komt er dan altijd belachelijk en raar uit. Ik schaam me zo hard omdat ik me zo belachelijk maak tegenover hem.

    Echt niet meer normaal, het wordt erger met de dag. > <

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 16:44 ]


    Only losers can act the way you do

    dat leukt me wel k*t, mischien helptt als je vriedinnen er bij zijn ofsow

    x


    overrated

    drukmeisje schreef:
    dat leukt me wel k*t, mischien helptt als je vriedinnen er bij zijn ofsow

    x
    Mijn beste vriendin was erbij toen ik me belachelijk maakte. Ghaha :')

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 16:48 ]


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Mijn beste vriendin was erbij toen ik me belachelijk maakte. Ghaha :')

    Was ik erbij? :8
    xd noh,
    kind FORGET HIM :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Probeer hem op msn te krijgen? Dan zal hij waarschijnlijk niet veel merken van je zenuwachtigheid, en kun je misschien een band met hem opbouwen waardoor je minder nerveus wordt als je hem ziet.


    rules don't stop me

    Marihuana schreef:
    (...)
    Was ik erbij? :8
    xd noh,
    kind FORGET HIM :]
    Een paar weken geleden zei je nog dat ik het hem moest zeggen :')


    Only losers can act the way you do

    Kut situatie is dat. Ik ken er -net zoals jij- alles van. Geen idée, hoe je het moet verhelpen. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Da's kut, ik heb wel geen flauw idee hoe je het kan verhelpen, sorry!


    Never run out of reasons to smile...

    ik zou op netlog/hyves/facebook eender wat,hem iets sturen,en zien of hij terugstuurt.
    zo kan je een gesprek beginnen en later zijn msn vragen,en dan heb je al veel gesprekken met hem gehad,ken je zijn interesses beter,weet je wat voor persoon hij is ...


    everybody needs a song.

    Ooooh dat had ik dus ook huh. Maar ik kende die jongen -ondertussen mijn ex- toen via internet.
    Entoen had mijn vriendin voor me geregeld dat ik 'm ging zien. En we hebben serieus de heeeele dag geen woord tegen elkaar gezegt, we hebben alleen maar zitten knuffelen :').


    I don't need words to feel those lips.

    Breeze schreef:
    Kut situatie is dat. Ik ken er -net zoals jij- alles van. Geen idée, hoe je het moet verhelpen. [:
    Ik zou willen wensen dat we het wisten (:'


    Only losers can act the way you do