• Ik heb een paar rollen voor slechte vampieren. Het liefst een paar mannen en vrouwen.

    Vul in:
    Naam:
    Geboren in (jaar):
    Gave (zo nodig):
    Karakter:
    Foto:
    Tekstje:



    EDIT:
    Ik heb er genoeg.

    - Gabriëlla Rochinsky
    - Jacklynn MacEvans
    - Damon Salvatore
    - Sandro DiCresenzo
    - Corvik Cravits

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 20:07 ]


    Your make-up is terrible

    Naam: Gabriëlla Rochinsky
    Geboren in: 1934
    Gave (zo nodig): Is in staat om mensen te ruiken vanop duizenden kilometers afstand.
    Karakter: sluw, kattig, mondig, bazig, agressief, snel boos
    Foto: Gabriëlla
    Tekstje:
    Hallow,
    Mijn naam is Gabriëlla Rochinsky, een jongedame afkomstig uit Rusland en drieëntwintig jaar. Nog steeds en dat zal ik altijd blijven. Ik probeer samen met een groepje andere vampiers te overleven en zo onopgemerkt mogelijk te leven, maar ook wij hebben nood aan voedsel. Datgene wat ons sterk en onoverwinnelijk maakt. Menselijk bloed. Ik ben al bijna een eeuw vampier. En dat allemaal door jonge vampiers die bloed nodig hadden. Maar ik had geluk. De ene beet me, maar de andere kon er niet tegen dat ze op de tweede plaats stond. Door hun onderlinge gevecht kon ik nog tijdig gered worden door een dokter. Ze wisten niet wat er met me aan de hand was en vanaf het moment dat het gif volledig uitgeraasd was, nam ik de benen. Ik doolde rond, totdat ik deze groep vampiers ontmoette. Ze namen me binnenin hun kring en sinds dien horen we bij elkaar. Vrienden kun je ons niet noemen, maar we behoren wel tot dezelfde gemeenschap.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 21:18 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam: Jacklynn MacEvans
    Geboren in: 1835
    Gave: Dodelijke verlamming als ze iemand aanraakt.
    Karakter: Fel, gemeen, sluw.
    Foto: Tadaaa.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 21:13 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Naam: Sandriene l`ami
    Geboren in: 1676
    Gave: Door haar schoonheid weet ze iedereen om haar vinger te winden.
    Karakter: sluw,ze lijkt lief maar eigenlijk is ze gewoon weg vals en wilt ze het liefst je vermoorden,ze langzaam en pijnlijk mogelijk.
    Foto:http://th03.deviantart.net/fs25/300W/i/2008/214/e/b/Krista_Pure_I_by_sandervanderveen.jpg
    Tekstje:?

    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 21:07 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Naam: Damon Salvatore
    Geboren in: 1847
    Gave: Kan onheilspellende mist laten opspelen en heeft elke raaf naar zijn wil in de macht.
    Karakter: Schijnheilig, gemeen, martelt het liefst zijn slachtoffers.
    Foto: Hier.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Naam:
    Sandro DiCresenzo
    Geboren in (jaar):
    1415
    Gave (zo nodig):
    Hij kan mensen doen geloven dat ze hun ergste angsten beleven
    Karakter:
    Hij speelt graag spelletjes. Het liefst met levens, dat vind hij spannend. Sandro is moeilijk rustig te houden. Hij houdt van actie en blijft dus zelden op dezelfde plaats. Verder houdt hij van flirts en zijn macht laten spreken tov 'zwakkeren'.
    Foto:
    Click
    Tekstje:
    Salve. Mijn volle naam is Sandro Andreas DiCresenzo. Maar ik prefereer meneer DiCrresenzo, voor vreemden. Ik ben een Italiaan, geboren en getogen in Venetië. Ik leef al sinds 1415 en ben veranderd in 1435, toen ik twintig was. Ik weet niet door wie, maar ik ben hem er dankbaar voor. Mijn immense kracht en schoonheid is iets wat me beter uitkomt dan wat dan ook.
    Ciao.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 19:29 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naam: Corvik Cravits
    Geboren in (jaar): 1655
    Gave (zo nodig):
    Karakter: Sluw, achterbaks, slechte verliezer, weinig geduld, bazig.
    Foto: [url] http://vampsonfilm.files.wordpress.com/2009/05/underworld_2_10.jpg[/url]
    Tekstje: Wilt graag een leider zijn maar kan dat niet door het gebrek aan geduld. Dit is iets waar hij zich uitermate aan irriteert.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Dankjee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Merci voor de rol ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik moet jullie bedanken voor de creativiteit en dat ik nu eindelijk weer verder kan schrijven.


    Your make-up is terrible

    Graag gedaan hoor


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Graag gedaan lieverd. (K)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.