• Na voorganger nedtlyrics.nl, stopt ook Songteksten.net er mee.

    Zoals velen van jullie weten betalen wij al jaren een vergoeding aan Stichting Musicopy voor het mogen publiceren van Songteksten op internet.
    Al jaren doen we trouw opgave van het aantal teksten dat op onze site gepubliceerd is en betalen we netjes de rekening, ondanks het feit dat deze regelmatig hoger was dan de totale opbrengsten via advertenties.
    In juni 2009 is Stichting Musicopy met ons de discussie aangegaan omtrent het contract dat we met Musicopy hebben en de optie op onze site die teksten archiveert als ze weinig bekeken worden. Deze optie is ingebouwd om het runnen van deze site nog betaalbaar te houden.

    Na 5 maanden geen bericht te hebben ontvangen (ook niet na een aantal mails van mijn zijde) van Stichting Musicopy (en ook geen facturen), viel vandaag een naheffing op de mat waarbij met terugwerkende kracht de publicatie van teksten die helemaal niet publiek toegankelijk zijn gemaakt in rekening wordt gebracht. Aangezien het hier gaat om een factuur van ±5000 euro is voor mij lol er inmiddels wel af. Ik heb deze site met veel plezier gebouwd en heb er heel veel, technisch, van geleerd. Ik ben ook best bereid om te betalen voor een hobbie, maar zo'n rekening moet niet in de 1000en euro's gaan lopen.

    Met veel pijn in mijn hart moet ik dus de publicatie van teksten en vertalingen stoppen totdat er duidelijkheid is op de gebieden waar nu discussie is ontstaan. Wanneer er duidelijkheid is, zal ik daarover berichten op de site, tot die tijd hoop ik toch dat jullie terug blijven komen om eens te kijken hoe het ervoor staat.


    Groeten,

    Adam van Dongen
    Webmaster Songteksten.net.

    Met andere woorden, songteksten.net stopt er mee.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 11:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    zo stom!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Daar heb ik toevallig al een topic over gemaakt.

    www.songmeanings.com gebruik ik :Y)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 17:41 ]


    Happiness hit her like a train on a track

    Damn ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Striflicious schreef:
    Ik gebruik www.songteksten.nl


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    NERDLESS schreef:
    Ja dat las ik ook al! En ik vind het zwaar kut hoor! Kut songteksten site's! Eerst Nedtlyrics en nu dit

    Jammer, maar helaas

    Kuuuuuuuuuuuuuut o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Omg wat een gedoe ><


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Achman, de wereld vergaat niet. Op google kun je ook het nodige vinden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik zoek altijd gewoon op google
    & vertaling heb ik nooit nodig :')
    maar er stoppen er wel veel mee o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    In één woord. *****


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    waar moeten we nou onze vertalingen& alles vanaf halen ;o

    ik ben best wel in shock nu. ik bedoel, ik kan er echt niet tegen als ik niet weet wat het betekend:X
    & songteksten.net was zeeker niet zo goed als nedtlyrics, maar beteer dan niks..

    naaaiers zijn het ook.

    http://www.songteksten.nl/

    Daar kun je ook nog altijd terecht. Hij is even goed.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.