Ik heb rusie met me vriend...
hij vind een paar puntjes aan me uiterlijk niet goed en dat zegt die nu pas.. snap niet waarom niet eerder:(
ik voel me nu egt ontzettend lelijk..
Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
Ach meisje, jij bent prachtig. <3 Je hoeft je geen zorgen te maken over wat anderen van je uiterlijk vinden. Zo lang jij jezelf blijft, zul je altijd schitterend zijn.
Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3
Als jou vriend je niet accepteert zoals jij bent, dan vind hij jou waarschijnlijk niet echt leuk. Tenzij je iets anders aan je uiterlijk hebt gedaan. Je moet je geen zorgen maken, want die gozer zit er helemaal naast.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
beter ga je het uitmaken dan?
jij bent mooi zoals je bent.
en je moet niet luisteren naar die shit die hij je verteld.
jij weet zelf wel beter :flower:
Weetje, sommige mensen proberen de gene waarmee ze ruzie hebben, je vriend met jou dus, zo veel mogelijk te kwetsen op dat moment.
Hij weet dat je uiterlijk belangrijk voor je is, en zegt daar dan iets over om jou te kwetsen.
Hij zei het niet eerder, omdat hij jou eerder al die tijd heel lief vond, en ja.. nu dus even niet.
Jij bent echt niet lelijk. Hij boft juist met zo'n meisje als jij.
Krullah schreef:
Weetje, sommige mensen proberen de gene waarmee ze ruzie hebben, je vriend met jou dus, zo veel mogelijk te kwetsen op dat moment.
Hij weet dat je uiterlijk belangrijk voor je is, en zegt daar dan iets over om jou te kwetsen.
Hij zei het niet eerder, omdat hij jou eerder al die tijd heel lief vond, en ja.. nu dus even niet.
Jij bent echt niet lelijk. Hij boft juist met zo'n meisje als jij.
ja je heb wel gelijk:S
Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz