• Even een reactie op dit bericht van Kickson

    Als je naar de blonde en die met de zwarte jas op de 0:20 kijkt, dan lijken die op de achtervolgers van Tom en Bill tijdens de EMA 2009. (die vier meisjes zijn hun stalkers)
    Mysterie opgelost? Want vele weten dat Nathalie al in de auto stapte voor Bill, en de twee achtervolgers liepen achter Bill en Tom aan, dus het was al zeker geen Nathalie en vriendin.
    Ps ik wil dit bericht nu ook even gebruiken om iets te zeggen, Kimberly(Kickson) meldde het even en meteen kreeg ze bakken slechte reacties over zich, Dat is toch niet nodig, Als iemand anders het nieuws meldde dat iemand van TH een nieuwe auto of een nieuwe hond had, kreeg die persoon toch geen slechte commentaar, maar Kimberly meld even dat er twee meisjes achter TH loopt en zij krijgt de volle laag. Wij (TH-fans) doen dat toch ook niet als iemand die fans is van een andere band meld dat die haar lievelingsband achtervolgd word door meiden. Een beetje respect graag , en niet alleen voor Kimberly maar ook voor de andere fans van TH en andere bands zoals Jonas Brothers, Cinema Bizarre, Quizlet word blijkbaar meer en meer agressiever. JB fans tegenover TH fans en andere. En omkeerd hetzelfde.

    Bedankt om het te lezen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 18:51 ]


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do

    mee eens! _O_

    Ja daar ben ik het wel mee eens, van dat gesanik part. Tokio Hotel sporen voor een groot ook gewoon niet, en dat is een feit :'DD. Maar arme jongens, want de meisjes zouden dat ze opzouden houden. En eerlijk gezegd lijkt het me niet dat de jongens hen zo dichtbij laten komen. Bill heeft een stronthekel aan Perinne en het is dat hij 24/7 in de spotlights staat en het niet kan maken. Anders had hij der allang vermoord, en dat meen ik echt serieus. Dat mens is zo laag, ze verdiend het niet eens om te leven.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zet dat even in dát topic oke? :)