• Ik moet opnieuw een ticket bestellen voor 25februari omdat we het hier thuis weer helemaal verkeerd hebben gedaan =.=' dit is weer zo typisch hé.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hoe kun je dat nu verkeerd doen ? :')

    Irgendwann schreef:
    Hoe kun je dat nu verkeerd doen ? :')


    Wel ,
    wij hebben het ticket besteld via een overschrijving.En ik had een mail gekregen dat alles inorde was.En mijn moeder zei; 'ze sturen die overschrijving vast op' dus ik 'oké' en ga er verder niet op in.Na een week is het er nog altijd niet, ik wacht nog paar dagen is het er nog steeds niet.Ik stuur een mail naar Sherpa, die paar dagen later antwoorde en natuurlijk zeiden ze 'wij sturen overschrijvingen nooit per post' =.='


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Emerence schreef:
    (...)

    Wel ,
    wij hebben het ticket besteld via een overschrijving.En ik had een mail gekregen dat alles inorde was.En mijn moeder zei; 'ze sturen die overschrijving vast op' dus ik 'oké' en ga er verder niet op in.Na een week is het er nog altijd niet, ik wacht nog paar dagen is het er nog steeds niet.Ik stuur een mail naar Sherpa, die paar dagen later antwoorde en natuurlijk zeiden ze 'wij sturen overschrijvingen nooit per post' =.='

    Dat is gewoon dom van sherpa (:

    ik denk dak et zelfde voor heb hoe hebben ze die besteld ?