• Story:
    My Brand new Life in HollyWood [I'mACelebfucker] gaat over een meisje Kim, ze woonde eerst in Europa maar is verhuisd naar Hollywood, omdat ze zich daar snel verveelde , bouwde ze met haar nieuwe vrienden een nieuw spelletje op, genaamd Fuck a celebrity. Zij verleidde sterren, neuken ze, nemen een aandenken mee, en op naar de volgende ster. Tot het op een keer fout loopt en de hele vriendenbende ruzie krijgt door een stom voorvalletje.

    Ik heb nog nodig:
    -3 vriendinnen
    -2 vijanden
    Paspoortje om in te vullen:
    -Naam ?
    -Leeftijd ?
    -Uiterlijk ?
    -Karakter ?
    -Foto ?
    -Tattoo's & Piercings?
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes?
    -Tekstje (minstens 5 zinnen, maximum 15) ?
    -Rol?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 16:07 ]

    -Naam: Kate Price
    -Leeftijd: 19 jaar
    -Uiterlijk: Lang zwart haar, Blauw grijze ogen, niet heel groot, slank, kleine voeten, Volle lippen (maar niet a la Angelina Jolie), licht getinte huid
    -Karakter: Chaotisch, Lief, gek, zorgzaam, onhandig, Laat zich niet snel iets wijsmaken
    -Tattoo's & Piercings: Twee Tatoeages: Het Chinese Teken voor Hoop in de nek, en daaronder het Chinese teken voor Trust. En een piercing onder de lip
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes:
    - Kiro(Cinema Bizarre
    - Taylor Lautner
    - Kellan Lutz
    - Jan Kooijman
    - Jessica Origliasso
    -Tekstje (minstens 5 zinnen, maximum 15):
    Hello, Ik ben Kate Price. En ik ben 19 jaar.
    Ik ben ongelooflijk onhandig en chaotisch. Ik raak echt altijd van alles kwijt en ik val en struikel over alles. Maar daarnaast ben ik ook een grappig persoon die altijd in is voor een geintje.
    Ik ben gek op uitgaan, shoppen, muziek maken en luisteren en lezen. Klinkt saai. But, that's just me.
    Ik ben net zoals mijn vriendinnen gek op het spel Fuck a Celeb. Het is toch iedere keer weer een kick om in een mooi en duur bed te belanden.
    -Rol: Een vriendin
    Foto: http://spe.fotolog.com/photo/46/0/79/kanisha_fanatik/1231942645966_f.jpg

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 16:38 ]


    Music is the new sex

    -Naam ? Renée Lisa Stewart.
    -Leeftijd ? 19
    -Uiterlijk ? Halflang bruin haar met een oranje gloed, lichtblauwe ogen, dunne lippen, licht gebruinde huid en klein en dun.
    -Karakter ? Aardig, grappig, vrolijk, niet snel een schuld gevoel, niet op d'r mondje gevallen en heeft lef.
    -Tattoo's & Piercings? Een tattoo met Jesus aan de binnenkant voor heet rechterpols.
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes?
    1. Robert Pattinson.
    2. Taylor Lautner.
    3. Lady Gaga.
    4. Nick Jonas.
    5. Joe Jonas.
    -Tekstje (minstens 5 zinnen, maximum 15) ?
    Hey,
    ik ben dus Renéé Lisa Stewart en ik ben 19 jaar. Om geen geld binnen te halen doe ik vaak modellen klusjes waar ik vaak knappe mannen ontmoet. Zodra ik mijn geld weer binnen heb ga ik het met mijn beste vriendinnen weer uitgeven in de clubs in Holywood. Ik zing en dans graag en ik ben altijd erg vrolijk. Ik winkel veel maar mijn favorite bezigheid is toch wel het spel Fuck a celebrity. Het liefst wil ik Robert Pattinson nog eens doen maar dat zal moeilijk gaan worden.
    Kisses, Renée.
    -Rol? Een vriendin.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 16:14 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam: Ilse DoHella
    leeftijd: 19 jaar
    uiterlijk: Blond haar, 1.74 lang. groene ogen
    karakter: aardig, lief, spontaan. betrouwaar.
    Foto: http://www.shelbystidham.com/wp-content/uploads/2007/12/ashley-tisdale-ss-makeover-after.jpg
    Tattoo&piercings: 2 gaatjes in elk oor
    Top 5:
    1.Bill Kaulitz
    2.Tom Kaulitz,
    3.Georg Listing
    4.Gustav Schäfer
    5.ben barnes
    tekstje:
    hallo mijn naam is Ilse DoHella, ik ben 19 jaar oud en als werk ben ik model. verder heb ik nog een gelukkig gezinnetje van ouders en een jonger broertje. Mijn hobby's zijn paardrijden, zingen, zumba-dansen en uitgaan. Verkering heb ik niet meer jammer genoeg. soms ben ik een beetje een player maar dat moet kunnen toch?
    Liefs,
    Ilse

    rol: Vriendin

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 17:29 ]

    Naam: Brooklynn McKenzie
    Leeftijd: 19 jaar
    Uiterlijk: http://farm4.static.flickr.com/3609/3657474245_bd9e875052.jpg
    en bruine ogen
    Karakter: lief, grappig, optimistisch en niet op haar mondje gevallen
    Tattoo's & Piercings: Monroe en een tongpiercing
    Top 5 favoriete celebs/ crushes:
    1. Bill Kaulitz
    2. Tom Kaulitz
    3. Lady GaGa
    4. Alex Evans
    5. Robert Pattinson
    tekstje:
    Hey peeps!
    Ik ben Brooklynn maar noem me maar Brooke anders wordt het veel te afgezaagd. Ik ben dus 19 jaar en ik woon in hartje Los Angeles. Ik heb het echt naar mijn zin daar. Ik doe alles wat ik wil, en als iets of iemand me niet zint dan zal hij/zij het geweten hebben. Ik ben verzot op shoppen en fun hebben met mijn vriendinnen. Ik werk ook voor het modellenbureau Los Angeles Model agency dat heel bekend is, dat zegt waarschijnlijk al genoeg over mezelf. Heel de wereld ligt dus aan mijn voeten en daar maak ik gebruik van. Zo heb ik al veel mannelijke hotties ontmoet. Maar nu genoeg gezeverd.

    Xx.Brooklynn
    Rol: vriendin


    One Day you'll remember me...

    Naam: Faye Dunaway
    Leeftijd: 15 (Als dat kan. ik weet, dat is egt superjong, maar dat is juist nog grappiger xD Als het niet kan, dan 17 en dan zoek ik wel andere celebs;))
    Uiterlijk: donkerbruin, lang haar en bruine ogen
    Karakter: lief, grappig, verlegen
    foto: Faye
    Tatoo's & Piercings? Nee, daar is ze veel te jong voor
    Top 5 favorieten celebs/ crushes?
    Justin Bieber
    Nick Jonas
    Lucas Till
    Joe Jonas
    Ricky Ullman
    Tekstje: Heaay, ik ben Faye en ik ben 15 jaar oud. Ik woon in Hollywood want mijn ouders zijn stinkend rijd. Mijn vader is een beroemde scriptschrijver en heeft scripts van films als Titanic en Harry potter gemaakt. En mijn moeder is een beroemde zangeres. Omdat ik in Hollywood woon ga ik met veel oudere mensen om. Er wonen namelijk heel weinig kinderen van mijn leeftijd.. echt heel weinig.
    Rol: Vijand

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 18:43 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    nja ik maak gwn een paspoort (verveel me :X)



    -Naam ? Mitchie sophia McClauwd
    -Leeftijd ? 18?
    -Uiterlijk ? kort blond krullend haar, groot (1.78), slank, blauwe ogen
    -Karakter ? sluw, aardig, snel jaloers, gevoelig.
    -Foto ? http://content.visit-it.com/upload/products/nl/photos/visit.john_beerens_verzorging_van_blond_haar.photo_3125.jpg
    -Tattoo's & Piercings? navelpiercing en sterretje op enkel
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes?
    *strify (cinema bizarre$)
    *taylor lautner
    *Christopher Chace Crawford
    *Jackson rathbone
    *robert pattinson
    -Tekstje (minstens 5 zinnen, maximum 15) ?
    hello,
    Ik ben Mitchie sophia McClauwd,een 18 jarig studente van harvard, maar daar zal niemand me van kennen. De meeste kennen me als de vriendin van Taylor lautner. Taylor en ik hebben nu al 3 jaar een relatie en ik ben van plan om het zo te houden. Ik woon samen met Taylor in een penthouse in Los Angeles. Best leuk ^^. But I have to go, ik moet nog eten maken.
    Bye -x-


    -Rol? vijand?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 20:13 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    -Naam ? Tessa Lisa Jay
    -Leeftijd ? 19
    -Uiterlijk ? Zwart/wit/rood haar ( zwart lang en dan met rode en witte plukjes ), dun skinny beetje skater-achtig en zachte make-up
    -Karakter ? Overenthousiast, lief. Maar je moet geen ruzie met haar krijgen. Verder kan ze goed vechten en doet elke dag aan boxen en karate om frustraties weg te werken.
    -Foto ? als je deze persoon wilt mag je dat zelf beslissen ;)
    -Tattoo's & Piercings? 2 nagel-piercings <-- ja in de NAGEL. Oorringetje rechtsboven, tongpiercing en navelpiercing. Wilt er nog 1 of 2, een kleine tattoo met 3 sterretjes op haar rechterpols wat staat voor vrijheid.
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes?
    1. Tom Kaulitz
    2. Brandon Flower ( The Killers )
    3. Billy Joel
    4. Andy Sandberg
    5. Sean Faris
    -Tekstje (minstens 5 zinnen, maximum 15) ?

    Hé Mensjes,
    Ik ben Tessa, 19 jaar en gewoon een simpel meisje.
    Ik heb een diploma van middelbare school, en ben nog zoekende naar wat ik nu moet doen. Ik ben dromerig en een echte vechter, kom je aan mijn vrienden, dan kom je meteen aan mij en geloof me dat wil je niet! Ik haat huppels en zoek altijd naar een oplossing als ik problemen heb, dat kan te maken hebben met geweld omdat ik dat leuk vind.

    Xoxo <33
    -Rol? ^^ Bedenk zelf maar, je hebt je eigen schrijvers vrijheid :)


    Blub

    -Naam: Nickita Mosley
    -Leeftijd: 19
    -Uiterlijk: 1.72 niet te dik maar ook niet te dun donker blond haar
    -Karakter: altijd vrolijk heeft scheit aan anderen wat ze wel niet van haar vinden en kan eigenwijs zijn
    -Foto: http://i300.photobucket.com/albums/nn24/Ocean_992/avril-lavigne-7.jpg
    -Tattoo's & Piercings: tattoo 1 op haar linker pols een ster
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes:
    1. Tom Kaulitz (Tokio Hotel)
    2. Mike Frisby(Blessthefall)
    3. Craig Mabbitt(Escape The Fate)
    4. Oliver Sykes(Bring Me The Horizon)
    5. Trace Cyrus (Metro station)
    -Tekstje (minstens 5 zinnen, maximum 15):
    Yo Mijn naam is Nickita Mosley
    Ik ben 19 jaar en geniet van me leven
    Ik ben altijd wel vrolijk en heb scheit aan de mensen wat ze wel niet van me denken ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en ben verslaaft aan kauwgom
    ik hou van muziek maken skaten en naar feesten gaan
    maar ik ga nu wand me mob gaat af mzzl als julie nog iets van me willen weten hoor ik het wel bye bye <3
    -Rol: Vriendin als dat nog kan dan ;)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 23:49 ]


    You can't touch music but music touch you

    -Naam Lilian Brauwn
    -Leeftijd 16
    -Uiterlijk brui haar met roze. blauwe ogen
    -Karakter lief neuwsgierig ongeduldig.
    -Foto http://api.ning.com/files/fLE78E6nocswhgPpdDVrjYbDH41z0KpNNZTI-GPP39uCjPBB3j6KwGfHT-7NVTgHYy3h8zmFrPMB*SB68e5rxHTvnau8SG83/emogirls3413.jpg
    -Tattoo's & Piercings Oor piercing
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes cruche on Nick Jonas '
    1. Nick Jonas
    2. Bill kaulitz
    3. Joe Jonas
    4. Tom Kaulitz
    5. Kevin Jonas

    -Tekstje Ik ben een TH fan en JB fan ( weird i know) Th muziek is gewoon geweldig hopleijk krijg ik de rol :):)
    -Rol vriendin

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 17:23 ]

    -Naam : joanna
    -Leeftijd : 18
    -Uiterlijk : bruinhaar , bruine ogen
    -Karakter ?kan bitchig zijn , lief , koppig , eigenwijs weet wat ze wil en ze moet altijd haar zin hebben,
    -Foto ?tamara
    -Tattoo's & Piercings?navelpiercing
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes?orlando bloom, robert pattinson, taylor, zac efron,ben barnes
    -Tekstje (minstens 5 zinnen, maximum 15) ?
    ze houd van zingen en haar droom is voor zangeres te worden , ze houd er haar ook veel mee bezig, ze houd van feesten en in de belangstellingstaan, ze houd van aandacht, en van veel geld
    -Rol? vriendin?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 20:25 ]


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    xElena schreef:
    -Naam : joanna
    -Leeftijd : 18
    -Uiterlijk : bruinhaar , bruine ogen
    -Karakter ?kan bitchig zijn , lief , koppig , eigenwijs weet wat ze wil en ze moet altijd haar zin hebben,
    -Foto ?tamara
    -Tattoo's & Piercings?navelpiercing
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes?orlando bloom, robert pattinson, taylor, zac efron,ben barnes
    -Tekstje (minstens 5 zinnen, maximum 15) ?
    ze houd van zingen en haar droom is voor zangeres te worden , ze houd er haar ook veel mee bezig, ze houd van feesten en in de belangstellingstaan, ze houd van aandacht, en van veel geld
    -Rol? vriendin?


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    -Naam ? Gini
    -Leeftijd ? 16
    -Uiterlijk ? Blond haar, Blauwe ogen.
    -Karakter ? Arrogant koppig en hysterisch als ze niet krijgt wat ze wil.
    -Foto ? Gini
    -Tattoo's & Piercings? Geen piercing, tattoo; klein sterretje op pols. Zoals deze.
    -Top 5 favoriete celebs/ crushes?
    1. Justin Bieber
    2. Taylor Lautner
    3. Nick Jonas
    4. Lucas Till
    5. Robert Pattinson (eiig vind ik hem niiet zo knap.. maar ik moest er 5 hebben x))
    -Tekstje (minstens 5 zinnen, maximum 15) ?
    Hei, ik ben Gini. Ik houd van dansen en make-up. Ik ga de deur niet uit zonder make-up. Ook houd ik héél veel van Justin Bieber ='D Ik kan tekenen, maar eigenlijk vind ik het niet zo leuk. Als ik niet krijg wat ik wil ben ik niet te genieten. Niet dat ik anders wel te genieten ben hoor, ik ben gewoon bitchie. Deal with it. Ik sta graag in de belangstelling en houd er van dat jongens me heet vinden.
    -Rol? Vriendin.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 20:55 ]