• Of kinderen tegenwoordig uberhaupt nog wel verliefd zijn..

    Een vriendin van mij had een relatie van 1 jaar met haar vriendje, en dat is 4 dagen geleden uit gegaan. En nu hebben ze allebei alweer een nieuwe vriendje/vriendin..

    Ik denk dat egt van, dat kan je toch geen verliefdheid noemen?

    En ik ken nog miljoenen van dat soort verhalen xD

    Tegenwoordig maakt het niet meer uit hoe je vriendje of vriendin is. Als hij of zij maar 'lekker' is en goed kan zoenen is het prima voor hun >.<

    En ik irriteer me eigelijk daar best rot aan xD

    Zelf ben ik ook ouderwets hoor. Ik wil niet ontmaagd worden voor mijn 15e en ik wil eerst een jongen erg goed leren kennen voordat ik verkering met hem neem. En als ik dan verkering met hem neem dan ben ik ook egt verliefd op hem..

    Maar het lijkt wel of ik de enige ben die dat doet..

    Volgens mij bestaat er gewoon geen verliefdheid meer op middelbare scholen xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat bestaat nog wel, alleen is het moeilijk te vinden (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb ook een vriendin en die heeft ook zeg maar elke week een ander vriendje.
    Tja, dan ga ik me ook vragen stellen of ze wel echt verliefd is :')

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:10 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Ja! Al mijn vriendinnen zeggen zo; Hij is niet knap dus ik zoek geen contact. En dan kennen ze hem via via toch wel uit eindelijk en dan vinden ze hem helemaal geweldig maar nemen niet omdat ie te lelijk is,kom op zeg,het gaat om het innerlijk. Een vriendin van mij zit al over de 20 vriendjes omdat ze nooit langer dan een week of twee duren.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Er zijn volgens mij best veel mensen die voor hun vijftiende geen seks hebben : ).
    En verder, ik denk dat het nog wel bestaat, al mijn vriendinnen zijn écht verliefd op hun vriendjes.


    rules don't stop me

    You're not the only one.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind dat je gelijk hebt. Mijn beste vriendin heeft allemaal "vriendjes" gehad uit heel nederland, en binnen een week was het uit .__. een anders meisje dat ik ken zoent echt met elke jongen die ze tegenkomt, common, dat kan je toch niet verliefd noemen? ><


    Destroy what destroys you.

    Oh.. ik was wel verliefd hoor. Kan me als de dag van gister herinneren hoe het uitging. En als je me écht niet wil geloven dan kijk je maar naar m'n verhaal 'Voor U.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Asphyxia schreef:
    Oh.. ik was wel verliefd hoor. Kan me als de dag van gister herinneren hoe het uitging. En als je me écht niet wil geloven dan kijk je maar naar m'n verhaal 'Voor U.'


    Ik geloof je wel;)

    Maar ik irriteer me gewoon aan dat soort mensen omdat zo'n meisje die zich gedroeg als een slet een goede vriend van mij heeft misbruikt..

    of als je al een vriendje hebt en dan met andere jongens gaat flirten en zoenen..daar irriteer ik me ook dood aan xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Myn klein nichtje heeft al zoveel keer een lief gehad dat ik het denk niet op m'n handen en voeten smn kan tellen, najah echte liefde liefde is het wel niet hoor ze zit nog niet eens in het middelbaar x) mr die was al goe opweg in de kleuterschool o_OXx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Oooh middelbare scholen heb je het over, daar zit ik niet meer op (nerd) Nee het bestaat nog wel, alleen vind ik dat mensen tegenwoordig veel te snel 'hou van je' zeggen. Zo heeft dat woord later geen betekenis meer vind ik.


    -

    Ik ken ook een paar van die mensen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.