• Ja, want 2 vriendinnen bemoeien zich steeds met me. Ik had een vriendin-Ik noem haar nu Lyss-, gister precies 5 maanden overleden. Maar het hele verhaal eromheen, leek erg onwerkelijk. En dat ga ik nu niet allemaal uitleggen, want het is privé. Maar mijn vriendinnen geloven het dus niet, maar ik wel. Ik kende Lyss, zij niet. Dus ik vind het vooroordelen. Dus zij doen alles om te bewijzen dat Lyss niet echt kan zijn. Tot nu toe is dat niet gelukt, want ik kan steeds het tegendeel bewijzen. Dus ik ruzie met hun, dat ze zich niet met mijn vrienden moeten bemoeien.

    En de volgende dag, mag ik de liefdesverhalen van een van die vrienden aanhoren. Dus, mij en mijn vrienden eerst afzeiken, en dan wel je liefdesverhalen vertellen alsof ik geïnteresseerd ben? Ja, sorry, zo werkt het niet.

    Bedankt voor het lezen van dit gezeik.


    everything, in time

    Ja dat ken ik >.< Echt vreselijk irritant is dat.. veel succes :]
    En ik geloof je wel, ook al ken ik je niet :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik snap wat je bedoeld..

    Ik ken zo ook een paar verhalen over 'lieve vriendin' van mij >.<

    Zie mijn topic maar eens en dat is niet alles xD

    Ik weet niet hoe het komt maar vrienden van mij leveren me altijd wel naaistreken >.<

    Nog veel succes verder btw;)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:01 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    > verplaatsing naar 'relaties'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Och, damn. Sterkte (flower)

    Wat een kutmensen.
    Maar, jij, veel sterkte! Ik hoop dat alles terug goed komt :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik hoop voor je dat alles goed komt. Heel veel sterkte :')

    Wat vreemd. Ik heb ditzelfde serieus een hele poos terug ook meegemaakt. Ik vind het echt ontzettend rot voor je en het enigste wat ik hierop kan zeggen is 'Jij weet hoe het zit en jij weet de waarheid' daar gaat het om en meer kun je er op dit moment niet aan doen ben ik bang :\

    Sterkte met alles en het spijt me van je vriendin.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh
    mijn
    god.

    Ik vind niet eens dat ze zich jouw "vrienden" mogen vóelen. Ik zal je een aantal scheldwoorden maar besparen, maar als ik dat zeg weet je genoeg.
    Ikzelf ben mijn vader verloren. Ik vind het echt ontzettend respectloos dat er mensen zijn die om zulke gevoelige onderwerpen heel luchtig doen, alsof het om een potlood gaat waarvan de punt is gebroken.
    Ik kan gewoon niet uitstaan dat ze zo doen. Ik snap heel goed hoe je je voelt, en je mag me gerust een pb sturen.
    Nogmaals vind ik deze "vrienden" ontzettend respectloos, en ik zou ze heel hard laten merken dat jij ook gevoelens hebt en dat het wel waar is. Ik zou geen aandacht aan ze besteden, en pas weer normaal doen als ze daar een reden voor geven. Lees; normaal doen, excuses aanbieden, en ga zo maar door.
    Ik heb ook zoiets meegemaakt sinds de dood van mijn vader en daar word je niet vrolijk van.
    Sterkte meis!


    -

    Broadway schreef:
    Och, damn. Sterkte (flower)