• En dan heb ik het over een 'vriendin' van mij..
    Het is nu al de 4de keer dat ze een geheim/iets persoonlijks van mij tegen iemand anders heeft verteld >.<

    Ik word daar egt zo gek van he >.<
    Ik ben al best wantrouwig met kinderen want ik vertrouw het gewoon niet als ik iemand een geheim toe vertel dus dat doe ik al zelden..
    en dan vertel ik eindelijk een paar geheimen/persoonlijke dingen van mijzelf en dan verteld ze het gelijk door -_-"

    Nou moet ik dus weer een halfjaar wachten voordat ik eindelijk weer een geheim kan vertellen aan een vriendin van mij xD

    Nog meer hier die zulke 'leuke' vriendinnen hebben?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Daarom vertel ik nooit echt persoonlijke dingen aan vrienden, ook al weet ik dat ze het niet door zullen vertellen.
    Ik zou dat soort dingen aan familie vertellen, desnoods op een anoniem forum of opschrijven :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Asphyxia schreef:
    Daarom vertel ik nooit echt persoonlijke dingen aan vrienden, ook al weet ik dat ze het niet door zullen vertellen.
    Ik zou dat soort dingen aan familie vertellen, desnoods op een anoniem forum of opschrijven :]


    Tegen mijn familie vertel ik nooit geheimen, die zullen mij alleen maar uitlachen of zich ermee bemoeien xD

    Als ik een geheim heb en ik moet die gewoon kwijt, dan doe ik dat via quizlet of dan vertel ik het aan mijn broer..

    Sinds vandaag vertel ik ff een tijdje geen geheimen meer aan vrienden


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb nu dus precies hetzelfde met een vriendin!
    Ze vertelt alles gelijk door aan iemand anders. En die 'vertelt het toch niet door' ...Wel dus...

    Das echt irritant!! De volgende keer dat ik er achter kom dat ze het nog eens doet, zeg ik dat ze ermee moet kapppen.
    Maar ik denk dat jij het ook gewoon moet gaan zeggen dat ze ermee moet stoppen..

    ik had vroeger zo een vriendin die alles doorvertelde.maar nu zeg ik ze niets persoonlijk meer.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vertel haar niets meer. Ze zal wel doorhebben dat je haar niet meer vertrouwt.


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    Vertel haar niets meer. Ze zal wel doorhebben dat je haar niet meer vertrouwt.


    Ze heeft het idd al door dat ik haar niet meer vertrouw en ik zal ook niks meer aan haar doorvertellen.. maar dankzij haar klep die niet stil kan staan ben ik wel mijn beste vriend kwijt >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vertel bijna nooit persoonlijke dingen aan iemand. Mensen wel altijd aan mij en ik zeg dat ook niet door. Maar zelf vertel ik gewoon niet graag geheimen van mezelf ;x


    You're a star in heaven.

    Wat Courageous zegt, en ook niet meer intrappen in van dat geslijm van; 'Echt waar, het spijt me zoooo erg!' 'Ik ben de slechtste vriendin ooit..' 'Ik zal het nooit, maar dan ook nooit doorvertellen!' En ga zo maar door.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is echt kut. Als ik jou was zou ik haar gewoon niets meer vertellen.

    Daze schreef:
    Ik vertel bijna nooit persoonlijke dingen aan iemand. Mensen wel altijd aan mij en ik zeg dat ook niet door. Maar zelf vertel ik gewoon niet graag geheimen van mezelf ;x


    Dat doe ik ook. Alleen op Quizlet wil ik wel eens iets vertellen, maar ik ken hier niemand.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.