• Kijk, ik ga volgende week zaterdag naar de kapser maar ik heb geen idee wat ik met me haar zal moeten doen. Die kapster is familie van me en weet wel wat ik leuk vind etc, zal ik maar gaan laten beslissen wat er met mijn haar zal gebeuren of zal ik maar de rest van de week naar kapsel zoeken die ik toch niet kan nemen, omdat ik krullend haar heb?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Laat haar beslissen. Ze is een kapster, en die weten altijd welk kapsel je leuk zal staan. -En niet omdat ze familie van je is- maar dat is een specialiteit wat de kapsters eigenlijk moeten bezitten.

    Je kapster weet het waarschijnlijk beter. ;p

    Irgendwann schreef:
    Laat haar beslissen. Ze is een kapster, en die weten altijd welk kapsel je leuk zal staan. -En niet omdat ze familie van je is- maar dat is een specialiteit wat de kapsters eigenlijk moeten bezitten.


    None but ourselves can free our minds.

    Laat je kapper beslissen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Neem de mijne over ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Irgendwann schreef:
    Laat haar beslissen. Ze is een kapster, en die weten altijd welk kapsel je leuk zal staan. -En niet omdat ze familie van je is- maar dat is een specialiteit wat de kapsters eigenlijk moeten bezitten.


    Only losers can act the way you do

    Stijltang? :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    consience schreef:
    Stijltang? :x

    Dat blijft maar een uur zitten, tenzij ik er drie bussen haarlak inspuit. Maar dat ruikt niet zo lekker en dan gaat iedereen in de omgeving dood, inclusief mijn haar.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Irgendwann schreef:
    Laat haar beslissen. Ze is een kapster, en die weten altijd welk kapsel je leuk zal staan. -En niet omdat ze familie van je is- maar dat is een specialiteit wat de kapsters eigenlijk moeten bezitten.

    Eens met Joyce. Natuurlijk kan je ook wel op internet een beetje rondkijken, maar ga niet uren zitten zoeken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.