• Hee,,

Ik zit dus met een paar probleempjes:

1. Ik heb een jongen vrijdag gezegd dat ik hem als niets meer dan een goede vriend zie. En hij wilde dus vandaag praten, maar dat kwam niet zo goed uit voor mij. (Ik moest iets belangrijks met een vriendin van me uitpraten..)
    En nou heb ik al sinds gisteravond niets meer van hem gehoord. Normaal gesproken krijg ik meestal wel een goeiemorgen smsje..

2. Ik vind zo'n jongen ( N ) uit mijn klas dus best leuk, en in het begin dacht ik ook wel dat ie mij wel leuk vond. Bij gym bijvoorbeeld. We moesten een soort tikkertje doen, en als je met beide benen opgetilt werd, moest je de tikkers meehelpen. Hij pakte me dus van achteren op, en die middag zei hij ook op msn: "we werden wel erg intiem bij gym heah :P"
    En verder toonde hij ook gewoon veel intresse enzo. Maar dus gisteren heeft hij met een vriendin ( M ) van mij. Het is niet echt een goede vriendin van mij, maar ik vind het alsnog vet kl*te. Want ik vind al een hele tijd niemand echt leuk. Vind ik eindelijk eens iemand leuk, krijgt ie met iemand anders.. Ik wil M als vriendin niet kwijt, en N ook niet.

Ik weet dus niet wat ik nu met deze situatie aanmoet. Kan iemand me helpen?

Xx
    Marianne

Shut up, before I stab you with my chopsticks

1. stuur zelf een smsje naar die jongen.

2. Probeer N te vergeten, dat is het beste. Ga wat doen met vrienden enzo (:

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

1. Hem gewoon zelf een smsje sturen dat je het alsnog met hem uit wilt praten.
    2. Verder niets aan doen, gewoon aardig tegen allebei blijven. Er zijn nog genoeg andere jongens op de wereld ;D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Sagesse schreef:
    1. stuur zelf een smsje naar die jongen.

2. Probeer N te vergeten, dat is het beste. Ga wat doen met vrienden enzo (:

Maar kijk, punt 2 gaat moeilijk worden, want aangezien hij nog wel ongeveer hetzelfde tegen mij doet, en ik hem elke dag wel op school zie..

Blowsighted schreef:
    (...)

Maar kijk, punt 2 gaat moeilijk worden, want aangezien hij nog wel ongeveer hetzelfde tegen mij doet, en ik hem elke dag wel op school zie..

Nou, dan is het duidelijk.
    Die jongen heeft je nooit leuk gevonden op de manier dat jij dat doet, en vindt jou enkel leuk als een gewone vriendin, niets aan te doen, er zijn nog zat jongens. (:

Sagesse schreef:
    (...)

Nou, dan is het duidelijk.
    Die jongen heeft je nooit leuk gevonden op de manier dat jij dat doet, en vindt jou enkel leuk als een gewone vriendin, niets aan te doen, er zijn nog zat jongens. (:

Oke, daar heb je wel een punt :X Maar die jongens kom ik nou niet bepaald tegen >>

Blowsighted schreef:
    (...)

Oke, daar heb je wel een punt :X Maar die jongens kom ik nou niet bepaald tegen >>

Hmm, ooit zal je wel eens een jongen tegen dat jou ook leuk vindt hoor. (:
    Je moet er natuurlijk ook niet achter zoeken.

Sagesse schreef:
    (...)

Hmm, ooit zal je wel eens een jongen tegen dat jou ook leuk vindt hoor. (:
    Je moet er natuurlijk ook niet achter zoeken.

*wil nu niet arrogant worden*

Maar het afgelopen jaar zijn er wel een paar jongens geweest die mij leuk hebben gevonden (ze hebben het me gezegd), maar ik hun totaal niet. Ik ben zowiezo niet op zoek ofzo, maarhet blijft k*t als je je bedenkt dat ik eindelij ook echt iemand leuk vind >> Want dat is voor mij ook al iets van 2 jaar geleden dat ik iemand echt leuk heb gevonden..

Blowsighted schreef:
    (...)

*wil nu niet arrogant worden*

Maar het afgelopen jaar zijn er wel een paar jongens geweest die mij leuk hebben gevonden (ze hebben het me gezegd), maar ik hun totaal niet. Ik ben zowiezo niet op zoek ofzo, maarhet blijft k*t als je je bedenkt dat ik eindelij ook echt iemand leuk vind >> Want dat is voor mij ook al iets van 2 jaar geleden dat ik iemand echt leuk heb gevonden..

Treur niet, ik ben al 5 jaar niet meer verliefd geweest :']

Don't let 'em say you ain't beautiful.

1. Het komt vast wel goed, stuur anders zelf een berichtje? (:
    En 2. Hmm, probeer het te vergeten. Oké, het is moeilijk, maar het is het beste, geloof me!

Never run out of reasons to smile...