• De die-hard CB fans -of dudes en dudettes die mijn CBverhalen lezen- weten denk ik wel wie ik bedoel als ik de naam Fahr Sindram noem. Fahr is een Mangaka uit Berlijn en een vriendin van de jongens van Cinema Bizarre. Maar ze heeft dus al verschillende boeken uitgebracht en ik vind dat ze écht prachtig kan tekenen.

    Dus ik heb zojuist, na bijna aan jaar, want ik wilde ze al zooooo lang -geen idee waarom ik ze nooit gewoon gekocht heb- Losing Neverland 1 & 2 Besteld. Wel duitstalig ofcourse, ik wil natuurlijk alleen maar de orginelen.

    Ooo nu ben ik zooo blij. Ik lees nooit manga en ik kijk nooit anime films eigenlijk. Nou af en toe samen met mijn broer omdat hij een Ghibli-studios fan is. Maar ik ben heel erg benieuwd, al zal het wennen worden dat ik alles van achter naar voren en van rechts naar links moet lezen :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze tekent mooi, ik ben niet echt fan van Manga. Veel plezier met je boeken, maar zo te horen gaat dat wel lukken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ken ze niet ;x
    Maar leuk voor jou! :'D


    Never run out of reasons to smile...

    ik ken het eigenlijk niet. Maar wel koel. dat wennen, daar wen je heeeel snel aan. Haha een vriendin van mij las 1 dag verder van waar z egebleven was met de serie van anruto. eerst dacht ze 'oh oke beetje anders' maar echt toen las ze een donald duck strip gaat ze die ook zo lezen 'wat een raar verhaal' :'D je raakt er zo aan gewend dat je eht automatisch doet. dat heb ik ook

    Fahr is kewl! En ik begin zeg maar net met manga's lezen en amine kijken, dus misschien dat ik die ook ooit eens ga kopen!^^ Hoeveel delen heeft het?


    -

    Ze tekent precies inderdaad wel mooi, die voorkant is prachtig ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Striflicious schreef:
    Fahr is kewl! En ik begin zeg maar net met manga's lezen en amine kijken, dus misschien dat ik die ook ooit eens ga kopen!^^ Hoeveel delen heeft het?
    UHm tot nu toe zijn er 2 boeken. Maar ze schrijft ook anderen verhalen. En in maar 2010 komt deel 3 uit. En als het goed is komt morgen of overmorgen het pakketje binnen. Ik ben zo blij :'DDD \o/


    Wie du mir, so ich dir.