• ik was iets aan vampieren aan het opzoeken en toen kwam ik dit tegen :Onderzoekers hebben in een Venetiaans massagraf de resten gevonden van een vrouwelijke ‘vampier’. Ze was begraven met een baksteen tussen haar kaken, om te voorkomen dat ze zich te goed zou doen aan de slachtoffers van de pest die in de zestiende eeuw de Italiaanse stad teisterde.
    vampiervrouwopgraving


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    vulnerable schreef:
    Die steen kan er toch ook toevallig ingevallen zijn toen ze het graf weer dicht deden ofzo? -voelt zich dom-
    Naja, ik geloof er niet veel van :x


    Ik denk het niet hoor, het lijkt er zo ingeduwt x').
    En ja, in de Middeleeuwen was er héél véél bijgeloof omdat de Kerk verbood om wetenschappelijk onderzoek te doen (ze wilden de mensen laten geloven in de 'hemel' en 'hel' en 'zonden wegwassen' enzo :Y))

    *kan redelijk goed geschiedenis*


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    vulnerable schreef:
    (...)

    Lach mij niet uit :8 phu.

    sorry ;3

    Het kwam van de vlo van de rat (nerd).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yankee schreef:
    Het kwam van de vlo van de rat (nerd).


    Dacht ik al.
    Maar droegen de dokters die de pest moesten bestrijden geen vogelmaskers fzo? Mss dat je daar aan dacht ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja. Dat stond op Wikipedia, maar ik was in de war met de pestvogel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cool(cat)


    Let's do this poo

    Dat heb ik gelezen in een tijdschift.Na haar dood is die steen met kracht in haar mond geslagen zodat ze niemand kon bijten,en ze was ook vastgebonden ofzo zodat ze niet meer uit haar graf kon komen.Het is echt gebeurt niet een of ander fabeltje.Ik heb een foto van haar gezien.

    Ik heb echt medelijde met haar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tranquillity schreef:
    In die tijd werden zoveel vrouwen als heksen, vampier en weet ik nog wat allemaal aangezien. Ik geloof er niet veel van.

    Tja. Vroeger was er veel bijgeloof.

    Ieuhwwww.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    die baksteen doen ze bij de persoon in de mond(waarbij ze denken dat het een vampier is) zodat ze de pest niet verder kunnen versprijden.

    dus de "vampieren" kregen de schud van de pest.

    dat is al heel lang bekend fz?

    dat is op Lazaretto Nuovo.
    daar ben ik een verhaal over ana het schrijven


    We can only learn to love by loving.

    Bumblebee schreef:
    Tja. Vroeger was er veel bijgeloof.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.