• Saai in het pop en rock museum :X
    het was in feite gewoon een lelijke kelder met te veel licht en een paar muziek attributen. het enige leuke : De Inkabloempot waar ze hoembahoemba muziek draaide en wij meegingen doen en dansen waardoor die shaggerijnige lelijke duitse werknemers ons uit gingen lachen en de ruimt met gigantische boxen waar ze Nirvana en MJ draaiden. voor de rest was het verschrikkelijk ;x

    zo

    en hoe was jullie dag?


    We can only learn to love by loving.

    Geweldig. -ahum ahum-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hahah dat klinkt niet echt bijzonder. Nou die van mij best ruk :'D. Mijn heenweg naar school, daar deed ik 2,5 uur over ipv 30 minuten :'DD. Dus dan word je wel even chagarijnig als je een uur op school bent en dan weer kunt gaan(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, ga naar Disney in Parijs, ga naar de achtbaan: Rock 'nd Rollercoaster, daar heb je in de wachtruimte allemaal muziek dingen enzo, T-shrt met handtekeningen, Gitaren, Drumsticks en nogmeer, ook gouden platen enzo. Haha mijn dag was saai. (cat)


    when words fail, music speaks.

    Dat kan ik dan ook weer van nog naar toe moeten lijstje afstrepen. Mijn dag was erg nutteloos. Eerst studieuren maken, omdat ik anders in de min kom. Dan 90 minuten luisteren naar herhalende leraren. Toen was mijn dag weer om.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah dat klinkt niet echt bijzonder. Nou die van mij best ruk :'D. Mijn heenweg naar school, daar deed ik 2,5 uur over ipv 30 minuten :'DD. Dus dan word je wel even chagarijnig als je een uur op school bent en dan weer kunt gaan(krul).

    was het ook niet
    wij gingen de hele tijd hippie's nadoen op een soort nepgrasveld waar ze met een projector filmpjes van 70\s festivals afspeelden x;


    We can only learn to love by loving.

    Mijn dag was vol proefwerken terugkrijgen. Geen onvoldoendes, dus eigenlijk ging het nog wel oké. (:


    we were young but we were blind.

    Ik ging naar Groningen; naar het Groninger museum en eh de muziekfabriek voor een voorstelling. Het was wel super leuk. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet echt geweldig. Ik zit nu midden in een toetsweek en het gaat vrij slecht ><.


    I am an idiot, I move.

    geweldig -kuch-

    ik heb alleen maar 2 goede cijfers voor scheikunde terug, meer niet ><


    Destroy what destroys you.

    Ik ben gaan shoppen :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Supeeerr _O_ Ik ben naar Bobbejaanland geweest -pretpark- en toen heb ik Tanya [Alysse] gezien maar zij mij niet oô maar het was heel erg leuk, thehee.

    Ik was me pup aan het trainen :D
    het gaat de goeie kant op :P

    Ja, mijn dag was echt ge-wel-dig ._.


    Het is je Fred

    Leuk,
    ik ging naar de musical van Sound Of Music en dat was echt echt mooi. :')

    De mijne was een gewone vakantiedag :'D
    Ik heb geslapen, tv gekeken, op q gezeten, voor school gewerkt en gelezen :Y)


    Never run out of reasons to smile...