• Ik heb altijd heel hard geroepen dat Disney Steretjes slecht zijn en blabla. Nou ik moet dus toegeven dat ik er vandaag achter ben gekomen dat ik dat terug moet nemen, aangezien ik Miley Cyrus toch wel waardeer.

    Het is niet dat ik haar muziek goe vind, ik vind gewoon dat ze super kan acteren en dat haar stem ook geweldig is. Somige nummers van haar zijn wel leuk maar niet alles, het is dus niet dat ik fan van haar ben ofzo.

    Het verschil is gewoon dat ik Miley een heel sympathiek meisje vind. Selena Gomez, Demo Lovato en Vanessa Hudgens hebben gewoon een te groot ego naar mijn mening. Dat is de reden dat ik JB ook niet mag, oké ze zien er wel leuk uit maar ik heb een hekel ana hun ego (TH heeft dat nu ook wel hoor, daar stoor ik me soms ook aan) en ik vind hun muziek wel grappig maar niet leuk van leuk.

    Sorry als ik je beledig als je JB fan bent ofzo, zo is het helemaal niet bedoeld. Maar ik moest dit even kwijt, ik vind Miley gewoon een leuk kind!^^


    En nu heb ik
    respect voor je als
    je dit luk verhaal
    gelezen hebt! XD

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 15:57 ]


    -

    Ik heb geen hekel aan disney sterretjes dus ook niet aan Miley maar sommige mag ik gewoon niet:X
    Miley kan goed zingen en acteren maar als je op googe haar naam intypt zie je al gelijk een paar foto's van haar in ondergoed enzo en dat vind ik een beetje slet-achtig.. maar volgens mij is ze wel aardig;)

    Sorry voor de Miley fans;)

    Zelf heb ik helemaal niks tegen disney sterren.. sommige vind ik juist wel leuk,
    Zoals Demi Lavato en de Jonas Brothers, volgens mij zijn ze erg aardig..
    Mischien hebben de meeste een grote ego maar dat krijgen heel veel beroemdheden volgens mij:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb een zwak voor films met Disney sterren, al vind ik ze daarna meestal slecht _O_ met een aantal uitzondering.
    En ik word best vrolijk van de muziek van Miley Cyrus, ngl :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Whha, ik dacht dat ik de enige ging zijn die haar wel goed vond, niet dus! :Y)


    -

    ik vind disney echt helemaal leuk. en miley, demi, selena en jonas brothers ook. vanessa niet zo, maar dat is mijn mening. x.x


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Hmm, 7 things speeld steeds in mijn hoofd XD


    -

    Oeh, dat had ik ook laatst :P
    die Selene Gomez mag ik ook niet ¬¬
    en idd, Miley heeft een best wel goede stem & ze heeft humor & ze kan goed acteren ^^


    Life is hard and then we die

    Die hebbendat allemaal ;o

    PUKKELxDING schreef:
    Oeh, dat had ik ook laatst :P
    die Selene Gomez mag ik ook niet ¬¬
    en idd, Miley heeft een best wel goede stem & ze heeft humor & ze kan goed acteren ^^

    Idd, Miley is gewoon grappig! :Y)


    -

    ik vind miley ook cool ;D komaan ik lief hannah montana _O_ das echt grappig


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    HM is echt ge-wel-dig! _O_


    -

    Ik snap niet waarom iedereen zegt dat Disneysterren te veel ego hebben? Ik heb dat nog nooit opgemerkt eigenlijk.

    Ik vind hun programma's best leuk :3 Zoals hannah Montana en Jonas enzo. Best grappig ^^ Maar hun muziek en imago vind ik met alle respect een beetje kut.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nicol schreef:
    je hebt respect voor Nicol haha.

    weetje, ik vind Disney sterren sowieso leuk :3 hun films zijn grappig en de muziek maakt me vrolijk
    -wbw-


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Striflicious schreef:
    HM is echt ge-wel-dig! _O_

    ja he, alleen moet het tweede seizoen komen en het derde in België toch.. ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    (...)
    ja he, alleen moet het tweede seizoen komen en het derde in België toch.. ^^

    Ik heb geen idee, ik vind het echt jammerdat het nu niet meer komt en ook dat het overgesproken is. In het engels is het veel leuker en grappiger! XD


    -