Volgens hem zijn Taylor en Kellan echter geen serieuze acteurs zoals hij en staan ze niet op hetzelfde niveau.
Oke dan?
Hij is dan ook echt de beste acteur ooit. oô
Volgens hem zijn Taylor en Kellan echter geen serieuze acteurs zoals hij en staan ze niet op hetzelfde niveau."
Ik mág hopen voor hem dat dat een roddel is, anders kom ik hem persoonlijk vermoorden.
Broadway schreef: Volgens hem zijn Taylor en Kellan echter geen serieuze acteurs zoals hij en staan ze niet op hetzelfde niveau."
Ik mág hopen voor hem dat dat een roddel is, anders kom ik hem persoonlijk vermoorden.
Broadway schreef: Volgens hem zijn Taylor en Kellan echter geen serieuze acteurs zoals hij en staan ze niet op hetzelfde niveau."
Dan help ik u, ik hoop echt voor meneer Pattinson dat dat laatste een roddel is, anders moet hij eraan
Inderdaad!
Taylor is veel leuker.
Robert maakt me verdrietig(huil)