• Zoals sommige wetne ben ik met Halloween naar Toverland geweest en daar lopen creeps rond, blabla. 4 Creeps waren dus écht eng. En ik had geen goede foto's, steeds te donker of te wazig. Nu heb ik lang op internet gezocht en ik heb er een paar gevonden van iemand anders 8D

    Clown
    Clown.
    Motorzaag-kerel.
    Trojaan
    Die vogelverschrikker heb ik nog niet gevonden 8D Maar die gasten rennen je keihard achterna ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Demure schreef:
    Clowns zijn eng, maar ik ben jaloers op jou. :X
    Why o_O


    I live for the applause, you will die for it.

    xLittleGirlx schreef:
    walibi was ook super vet:D check me nieuwe vriend @ fotoboek:P:P
    Ik zie geen nieuwe vriend staan 8D Of ben ik blind. Ik wil trouwens Eddie de Clown zien. .__.

    EDIT: Ik zie 'm al (:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 19:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    IEWWW!!!!!

    Ik heb een Clown-Fobie!

    *Kruipt weg*


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Joker schreef:
    (...)Why o_O


    Ik wilde ook graag Halloween vieren, eht ging niet door bij mij dit jaar. -snik-
    En dat lijkt me super leuk om te doen, met een grote groep vrienden. Das gezellig. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sagesse schreef:
    ieuw ._.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Iewol .


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Nu ben ik bang van die clown kerel (ik ben al zowiezo bang van clowns x')).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Joker schreef:
    (...)Ik zie geen nieuwe vriend staan 8D Of ben ik blind. Ik wil trouwens Eddie de Clown zien. .__.

    EDIT: Ik zie 'm al (:


    Eddie is egt focking lauw!
    hij ging in een golfkarretje door walibi heen rijden om alle kindjes onder de 16 het park uit te lokken xD en geloof me hij praat egt niet normaal :P en hij deed dat samen met beetlejuice:D:D hij reed mij bijna aan xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    OmG willen ze je een hartstilstan bezorgen ofzo XD


    You are so god damn Sexy <3

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    Eddie is egt focking lauw!
    hij ging in een golfkarretje door walibi heen rijden om alle kindjes onder de 16 het park uit te lokken xD en geloof me hij praat egt niet normaal :P en hij deed dat samen met beetlejuice:D:D hij reed mij bijna aan xD
    Dat.. is.. echt vet D: (Mag je alleen binnen als je 16+ bent ofzo?) Omg, als ik daar was zou hij ook achter mij aan zitten :3 Ik wil hem zien ._. Maar dan is het pas volgend jaar en ik woon helemaal in Limburg ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Dat.. is.. echt vet D: (Mag je alleen binnen als je 16+ bent ofzo?) Omg, als ik daar was zou hij ook achter mij aan zitten :3 Ik wil hem zien ._. Maar dan is het pas volgend jaar en ik woon helemaal in Limburg ._.


    naja je mag wel onder 16 maar voor de meeste is het niet egt verstandig.. aangezien je nogal goed ken schrikke.. en volgend jaar moet het egt super worden heb ik uit bronnen gehoord want dan is het 10 jaar halloween! en dan komen alle oude bekende van die afgelope jaren terug:D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 20:52 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    naja je mag wel onder 16 maar voor de meeste is het niet egt verstandig.. aangezien je nogal goed ken schrikke.. en volgend jaar moet het egt super worden heb ik uit bronnen gehoord want dan is het 10 jaar halloween! en dan komen alle oude bekende van die afgelope jaren terug:D
    Cooooooool, ik zie volgend jaar wel of ik ga 8D Wat wel jammer is dat ik dan weer niet naar Toverland kan, want dan zie ik mijn 4 creeps ook niet meer D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Cooooooool, ik zie volgend jaar wel of ik ga 8D Wat wel jammer is dat ik dan weer niet naar Toverland kan, want dan zie ik mijn 4 creeps ook niet meer D:


    Tsjaa dat word kieze:P ik ga er volgens jaar cker weer heen :D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    na die 1e durf ik al nie meer te kijken :O


    HAHAHA! That's not funny.

    En ik vond het feest bij mij al eng! x'D
    Maar ik ben blij adt ik daar bij jou, toen niet heb rondgelopen!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 21:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''