• Als je ziet dat mensen foto's als Ava gebruiken die jij in je quizzen gebruikt o.o. dat zie ik de laatste tijd steeds meer. en niet zeggen dat ze het gewoon van het internet kunnen halen ; want die plaatjes die ik gebruik komen van een aparte site. en ik vind het best klote ookal zijn het niet mijn foto's, gewoon het idee dat mensen iets overnemen waar jij lang naar gezocht hebt staat me niet aan.


    We can only learn to love by loving.

    Nog nooit gehad, maar lijkt me echt heeeel irritant. oO


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    Nog nooit gehad, maar lijkt me echt heeeel irritant. oO
    is het ook
    ik zoek extra sites die niet erg bekend zijn, extra kies is foto's die ik nog nooit gezien heb & telksen worden ze overgenomen ;x


    We can only learn to love by loving.

    OMG weet je ook wat frustrerend is dat je op je 18de verjaardag vandaag naar school moet tot 9 uur 's avonds vanwege de ouderavond ¬¬'

    Uhu, dat is inderdaad niet leuk >< Ik speur altijd heel devaintART rond. _O_
    - maar ik geef toe, soms zie ik ook wel een mooie en die gebruik ik dan als ava -

    Broadway schreef:
    Uhu, dat is inderdaad niet leuk >< Ik speur altijd heel devaintART rond. _O_
    - maar ik geef toe, soms zie ik ook wel een mooie en die gebruik ik dan als ava -

    ik een amerikaanse mode site.
    -noemt lekker geen naam-


    We can only learn to love by loving.

    Er was eerst iemand die een foto van mij gebruikte als ava ;_; deze
    maar ik snap dat je dat frustrerend vind ja.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    Er was eerst iemand die een foto van mij gebruikte als ava ;_; deze
    maar ik snap dat je dat frustrerend vind ja.

    dat weet ik nog ja, die zag iktoen ook


    We can only learn to love by loving.

    Alexithymia schreef:
    Er was eerst iemand die een foto van mij gebruikte als ava ;_; deze
    maar ik snap dat je dat frustrerend vind ja.

    Dan zal ik me echt famous voelen, (nerd)

    Stiekem komt mijn profielfoto ook uit een story van iemand. Ik zag dat hoofdstuk bij: 'Laatst gelezen:' staan en ik vond dat wel een mooie foto ;x


    Only losers can act the way you do

    D heb ik us ook daarom pb'de ik je mijn foto.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat is ava -dom-
    but your right :'D

    Lijkt me idd wel irritant, ja, heb het zelf nog nooit meegemaakt. Anyways; ik zoek mijn foto's altijd zelf hoor. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Irritant ja, maar goed. Wat kun je ertegen doen? Je kunt moeilijk verbieden om plaatjes te gebruiken die een ander al gebruikt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Killjoy schreef:
    Wat is ava -dom-
    but your right :'D

    Avatar.


    We can only learn to love by loving.