• Ik weet neit of dit bij quizzen promoten hoort of bij school ;x.

    Ik liet gisteren voor het eerst in mijn leven een vriendin een verhaal op Quizlet lezen. Dit verhaal namelijk. Ze vond het prachtig, dat luchte op want ik schaam me vaak, ik ben altijd bang dat die mensen uit mijn klas niet snappen wat ik schrijf. Maar goed, ze had het gelezen en zei dat ze het prachtig vond en tranen in haar ogen had. Ik vroeg haar het aan niemand anders te laten lezen, maar ze stuurde het door. En uiteindelijk heeft bijna heel mijn klas het gelezen. Ik schaamde me dood toen ik vandaag op school kwam, ze begonnen te klappen en zeiden dat ik er iets mee zou moeten doen. Ik weet niet hoe ik erop moet reageren, binnekort moet ik een werkstuk voor Maatschappij inleveren en ik wilde het dus in de vorm van een verhaal doen. Zal ik dat doen?

    Maar even tussen door, wat vinden jullie van mijn stand alone?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 16:17 ]


    -

    Ja, tuurlijk moet je dat doen! Als iedereen er zo enthousiast over is.. ; )
    -gaat Stand Alone lezen-

    DIE IS MOOI o__________________o
    Serieus, echt waar.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 16:20 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vooral doen! Ik vind je SA echt heel erg mooi <3

    Bij mij weet maar één vriendin over het bestaan van Q, maar zij is zelf eigenlijk wel net zoals ik...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Vooral doen! Ik vind je SA echt heel erg mooi <3

    Bij mij weet maar één vriendin over het bestaan van Q, maar zij is zelf eigenlijk wel net zoals ik...

    Nou al bijna al mijn vriendinnen bij mij op school zijn de typische huppels. Ze haten iedereen die 'anders' is maar mij mogen ze wel. Daarom vertel ik wel eens over quizlet maar ik laat ze nooit dingen lezen. Tot gisteren dus...


    -

    echt supermooi:O


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    raindrups schreef:
    echt supermooi:O

    Dankje. ;$


    -

    Echt prachtig <3


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    Echt prachtig <3

    Dankje ;x


    -

    k hoef nie eens bij mjin klas aankomen dak verhalen schrijf. naya een paar weten het.

    _gaatstandalonelezen_


    Love is the movement <3

    Echt heeel mooi :')

    Dankuu :$


    -