• hoi,
    mijn suggestie was om bij een quiz een respect balkje kan aanklikken, en dan staat je naam erbij.
    net zoals bij hyves. want reactie geven vind ik soms een beetje veel moeite, en respect hoef je alleen maar te klikken.
    probleem; je hebt wel kans dat er minder gereageerd word.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nee want dan word Quizlet te veel hyves, Vind ik


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik snap niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Neen,
    dan reageer je toch gewoon niet?

    Is al vaker voorgesteld en iedere keer nog afgewezen. Zoals NERDLESS zegt, het is geen hyves. En Rutger programeert graag zo nu en dan is wat nieuwe leuke dingen maar het moet nog wel ergens nut voor hebben in het belang van Quizlet en niet just for the fun of it, terwijl het niet echt meerwaarde heeft. Dus, nee helaas gaat er zowieso voorlopig nog niet komen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 16:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NERDLESS schreef:
    Nee want dan word Quizlet te veel hyves, Vind ik


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, dat vind ik al schijtirritant op hyves, laat staan quizlet.


    Life is hard and then we die

    NERDLESS schreef:
    Nee want dan word Quizlet te veel hyves, Vind ik


    I solemny swear i am up to no good

    Nee alsjeblieft niet! Ik haat respect reacties zijn veel leuker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, ik wil dat echt niet. Dan gaan er waarschijnlijk bijna geen reacties meer zijn en bovendien zijn reacties veel leuker dan 'respect'


    Only losers can act the way you do

    Pffff, reacties zijn toch veel leuker. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sorry hoor maar dan lijkt het hier net Hyves! En ja ik erger me wat aan Hyves. Dus... en Reacties kosten toch weer niet zóveel moeite. Als je dat wilt doen 'respect geven,' ga je maar naar op hyves zitten.


    .

    BlackxRoses schreef:
    Sorry hoor maar dan lijkt het hier net Hyves! En ja ik erger me wat aan Hyves. Dus... en Reacties kosten toch weer niet zóveel moeite. Als je dat wilt doen 'respect geven,' ga je maar naar op hyves zitten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tegen. Dan heeft het woordje 'respect' helemaal geen betekenis meer, vind ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    NERDLESS schreef:
    Nee want dan word Quizlet te veel hyves, Vind ik


    Happiness hit her like a train on a track

    Nee,
    omwille de al vermelde redenen


    Never say you're happy, when your eyes still cry.