• Opgepast: depressief topic (cat)

    Ik ben dus verliefd op iemand, echt niet normaal verliefd. Nu wou ik het hem gaan zeggen na de herstvakantie, kom ik er net achter dat hij een vriendin heeft.

    Pff, ik heb dus wel twee maand nodig gehad om een beetje moed te krijgen om het te zeggen, wat ik volgende wek ging doen, kom ik erachter dat hij een vriendin heeft. Natuurlijk is al mijn moeite om de moed te krijgen voor niets geweest want ik wil niemand uit elkaar halen. ;___;

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 19:16 ]


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Haha, hoezo? ;o

    Omdat hij nog een tiener is. Er zijn weinig mensen die trouwen met hun jeugdliefde. ;x

    Er is geen hand vol, maar een land vol jongens.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik had hetzelfde voor. En ik had echt heel lang nodig, om het te durven zeggen, en dan nog enorm veel steun van mijn vriendin. Ik heb het dan gezegt, maar hij voelde niets voor mij. Oke, erg fijn, ik voelde me echt rot. Maar, na een paar weken, was ik er zo een beetje over. Tot, ik opnieuw een foto van hem zag, en besefte wat ik miste. Ik heb toen een hele avond gehuild en een week depressief geweest. Dus ik weet perfect wat je bedoelt.
    Eet je voor een keer eens helemaal vol met chocolade en al die troep, zet een huilfilm op. Niemand zal merken dat je huilt because of him, in plaats van met de film.
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    omg dat had ik ook altijd :p
    nu nooit meer,ze zijn altijd vrij,er heeft zelfs eens een jongen zijn vriendin -waar hij meer dan een jaar mee was- gedumpt voor mij (A)
    maar ik moest hem niet,gheheh.


    everybody needs a song.

    bij mij was het ook een keer zo
    maak mijn bff heeft ervoor gezorgt dat ie met mij ging en na 2 maanden was ik hem beu en nu zijn mijn bff en hij samen


    We're all dancing to the same sad song.

    Devious schreef:
    Er zwemmen nog genoeg visjes in de zee.
    En de kans is redelijk groot dat hij en zijn vriendin binnenkort uit elkaar gaan. :]


    ok

    Wees blij dat je de kans hebt om het hem te zeggen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Boyiloveyou schreef:
    omg dat had ik ook altijd :p
    nu nooit meer,ze zijn altijd vrij,er heeft zelfs eens een jongen zijn vriendin -waar hij meer dan een jaar mee was- gedumpt voor mij (A)
    maar ik moest hem niet,gheheh.
    Dat is wel zielig voor die jongen :')


    Only losers can act the way you do

    Sehnsucht schreef:
    Wees blij dat je de kans hebt om het hem te zeggen.
    Hoezo? Ik snap je niet helemaal :8


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Hoezo? Ik snap je niet helemaal :8

    Sommigen, hebben niet tot nooit de kans om hem/haar te zien, en het te zeggen. Dan blijven zij er mee zitten. Niet?


    << We rule the world!! >>