• ik wel, maar HOE > < echt ik werd er bijna ziek van. half 10 werd ik wakker vanaf toen ging ik achter de pc wachten tot ik kaarten kon bestellen. maar daarvoor belde ik eerst freerecordshop om te vragen of zij het verkopen; wist hij het niet.. lekker duidelijk > < nou ik ging toen bestellen via livenation.. ik geef aan wat ik wil blabla.. staat er dat ik een account moet maken op livenation zodat ik kan bestellen.. ik geirriteerd en account aangemaakt. staat er alleen een optie om met creditcard te betalen.. maar wij hebben geen creditcard > < ik ging toen telefonisch proberen te bestellen. was ik de 27e in de wachtrij. oké, toen was ik 1e, en zou ik doorverbonden worden.. NIET DUS! ik zat bijna 20 min. aan de telefoon en toen hing ik op. ik nog een keer freerecordshop bellen, maar nee die verkochten het niet. ik daarna nog een muziek winkel bellen, nee zij verkochten het ook niet. ik was verdrietig en had de hoop opgegeven. mijn moeder belde nog een keer naar livenation, en ze had binnen 5min. iemand aan de telefoon, en we konden ook zonder creditcard bestellen <33333 Dus nu is er een ticket voor mij en ik hoef alleen nog geld over te maken naar ze en dan sturen ze mij de ticket. alleen wel duur =OO duurder dan ik dacht.. > <

    maar ik ga dus wel naar het concert, thankmymom <3!

    nou hoe is het bij jullie gegaan? en hebben jullie ookal besteld?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 16:49 ]

    Is al een officieel topic voor.(nerd) Klik.


    Wie du mir, so ich dir.