• nou, ik heb mijn kaarten! Maar ik zoek nog iemand die met mij mee wil, want mijn vriendin kan niet meer. Dus als iemand hier met mij mee wil? We kunnen eerst een keer meeten ofzo? Ik zoek dus echt hard naar iemand die mee wil, want anders moet ik mijn kaarten weer verkopen...

    Even voor de duidelijkheid, als je mee wil moet je me wel 38,50 betalen voor het kaartje. En het gaat over het concert van TH in Ahoy, ik heb vrij goeden plaatsen aan de kan van Georg. Vak Dk, rij 16, de stoelen. 33 + 34.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 14:56 ]


    -

    ik heb al besteld :X anders had ik wel gezegd ik ga met jou mee :O

    Dat verwachte ik al, maar bedankt!^^


    -

    Ik wil wel mee, maar ik woon in België ;x
    En ik mag niet van mijn ouders x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Je mag wel met ons mee als je wilt?en als die andere meiden met wie ik ga ook willen (A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    Je mag wel met ons mee als je wilt?en als die andere meiden met wie ik ga ook willen (A)

    Dat is heel aardig maar ik heb zitplaatsen :$


    -

    Tis dat ik niet zomaar met vreemde mensjes mee mag
    anders ging ik mee :X
    (En dat die persoon die mee gaat het kaartje terug betaalt is toch meer dan logisch?)


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Tis dat ik niet zomaar met vreemde mensjes mee mag
    anders ging ik mee :X
    (En dat die persoon die mee gaat het kaartje terug betaalt is toch meer dan logisch?)

    Jammer, en ha dat is logisch maar ik zeg het maar voor de duidelijkheid!^^


    -

    Floodlight schreef:
    Tis dat ik niet zomaar met vreemde mensjes mee mag
    anders ging ik mee :X
    (En dat die persoon die mee gaat het kaartje terug betaalt is toch meer dan logisch?)
    Je kunt der van te voren meeten. Ze is echt ontzettend lief en super tof. Dat meen ik serieus, je zou je echt vermaken samen met haar -helpt anouk even-


    Wie du mir, so ich dir.

    Striflicious schreef:
    (...)
    Dat is heel aardig maar ik heb zitplaatsen :$


    ow w8 je hebt 2 kaartjes? en je zoekt iemand die mee wilt die nog geen kaartje heeft?srry maar ik heb al besteld :$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Je kunt der van te voren meeten. Ze is echt ontzettend lief en super tof. Dat meen ik serieus, je zou je echt vermaken samen met haar -helpt anouk even-

    Dankje Kirstaaa <3 -hug-


    -

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    ow w8 je hebt 2 kaartjes? en je zoekt iemand die mee wilt die nog geen kaartje heeft?srry maar ik heb al besteld :$

    Haha, ja want alleen mag ik echt niet en mijn ouders of familie willen echt niet mee! O.o


    -

    Striflicious schreef:
    (...)
    Dankje Kirstaaa <3 -hug-

    Phaha
    Maar er komt nog een probleem bij, het zijn kaartjes voro Ahoy (veronderstel ik) en ik ben een Belgische.
    En aan dat zij een toffe is, twijfel ik niet ;)


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    (...)
    Phaha
    Maar er komt nog een probleem bij, het zijn kaartjes voro Ahoy (veronderstel ik) en ik ben een Belgische.
    En aan dat zij een toffe is, twijfel ik niet ;)

    Oh, ja dat moet uk er nog bij zetten! XD


    -

    Striflicious schreef:
    (...)
    Haha, ja want alleen mag ik echt niet en mijn ouders of familie willen echt niet mee! O.o


    Zeg tegen dat meisje dat ze 38,50 moet betalen das wel zo eerlijk ^^
    of zoek nog verder hier op Q naar mensen die een zit plaats hebben(a)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Waar woon je? Ik ga met twee andere meisjes, misschien kunnen we je meeten? Wij hebben ook zitplaatsen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.