Er zit bij mij een meisje in me klas L en een jongen D ik fietste eerst met ze naar school omdat er verder alleen twee jongens uit mijn dorp komen . ik kende eerst nog niemand uit mijn klas maar nu wel L en D zijn een beetje gepeste kinderen nou zo zien ze er uit wand D is dik en L is gewoon heel lelijk (ikbenooknietmooihoor) en toen zei ze tegen mij sommigen kinderen zijn niet aardig en lelijk bij sanne het geval toen zei ze snel grapjuhh toen ik haar heel boos aan keek maar zoiets zeg je tog niet als je nieuwe vrienden wil maken (zeheeftnunoggeenvrienden) maar ik fiets nu niet meer met D en L maar ik kom ze nu nog wel eens tegen eerst viel me het niet op dat ik langs haar reed (ikhadoordopjesin) en toen werd ze helemaal boos van ZEG JE GEEN HALLOO MEER IK ZIT WEL BIJ JE IN DE KLAS HOOR ROT KIND !! ik dacht je kan de tering krijgen maar ik zei niks terug net of k het niet hoorde mar op school heeft ze helemaal geen vrienden nou een paar maar die doen gewoon aardig tegen der (2 ofzo) maar ze loopt steets achter me aan .. wie weet iets om van der af tekomen zonder der helemaal kapot te schelden????
xxx
ailoveejoee.