• Ik durf mijn crush niet te zeggen dat ik wat voor hem voel. Hebben jullie misschien een paar tips zodat ik het wel durf?


    Only losers can act the way you do

    Decoy schreef:
    Nee sorry.
    Ik durf het zelf ook niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Exercitus schreef:
    Waarom druf je niet?Wat is het ergste wat er kan geburen?
    Nee heb je ja kunt je krijgen!
    Pff, een paar uur geleden wou ik het nog zo graag en nu niet meer. Gewoon te bang om mij te vernederen, mij belachelijk te maken bij de persoon waar ik van hou en die mij nog een heel jaar, of meer, onder ogen moet komen. ._.


    Only losers can act the way you do

    Demure schreef:
    (...)


    You can run but not hide

    Destroyed schreef:
    (...)Pff, een paar uur geleden wou ik het nog zo graag en nu niet meer. Gewoon te bang om mij te vernederen, mij belachelijk te maken bij de persoon waar ik van hou en die mij nog een heel jaar, of meer, onder ogen moet komen. ._.

    Hoezo maak je je dan belagelijk.Dat slaat nergens op.Het is dapper dat je je gevoelens aan iemand kan vertellen.
    En ik blijf er bij,nee heb je ja kun je krijgen,alleen als je het vraagt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik zou gewoon eerst er vaker mee praten en dan het pas zeggen

    Decoy schreef:
    Nee sorry.
    Ik durf het zelf ook niet.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoezo maak je je dan belagelijk.Dat slaat nergens op.Het is dapper dat je je gevoelens aan iemand kan vertellen.
    En ik blijf er bij,nee heb je ja kun je krijgen,alleen als je het vraagt
    Hoe zou je zelf zijn? Je legt je gevoelens bloot voor de persoon waar je zielsveel van houdt en wie weet zegt hij dan dat hij niet van mij houdt. Die persoon moet je nog een heel jaar, of meer, onder ogen komen. Misschien vindt hij me dan vies, of raar ofzo. Dan gaat hij me misschien anders behandelen; veel afstandelijker, gewoon omdat hij weet dat je van hem houdt.

    Ik ga nu tegen je in terwijl ik om hulp vraag en jij het gewoon geeft, dat is misschien wel bot, sorry ;x


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Hoe zou je zelf zijn? Je legt je gevoelens bloot voor de persoon waar je zielsveel van houdt en wie weet zegt hij dan dat hij niet van mij houdt. Die persoon moet je nog een heel jaar, of meer, onder ogen komen. Misschien vindt hij me dan vies, of raar ofzo. Dan gaat hij me misschien anders behandelen; veel afstandelijker, gewoon omdat hij weet dat je van hem houdt.

    Ik ga nu tegen je in terwijl ik om hulp vraag en jij het gewoon geeft, dat is misschien wel bot, sorry ;x

    Geef niet hoor val maar lekker uit,help vaak.
    Ik weet niet wat ik zou doen ik ben nog nooit verliefd geweest,maar ik kan me niet voorstellen dat hij zo over je gaat denken.En al zou hij het doen,dan wil je hem toch niet.Zo'n jonge zou ik niet willen in iedergeval.


    Ik weet dat het moeilijk is maar als je het niet doet dan komt er meschien nooit iets van en dat wil je ook niet.

    Hoe goed ken je hem?Ken je hem lang of kort.Als je hem lang kent en jullie zijn 'bevriend' dan is er niks aan de hand dan gaat hij je niet vreemd aan kijken.
    Ken je hem niet zo lang,doe dan leuke dingen met hem.
    Vraag hem eerst uit voordat je je gevoelens verteld,dat lijkt me zowiezo beter.Als hij met je uitwilt dan zit er iets in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat heb ik ook gehad, maar ik heb geen tips xp want ik probeer meestal de jongen gewoon te vergeten! Maar dat moet jij zeker niet doen!!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Geef niet hoor val maar lekker uit,help vaak.
    Ik weet niet wat ik zou doen ik ben nog nooit verliefd geweest,maar ik kan me niet voorstellen dat hij zo over je gaat denken.En al zou hij het doen,dan wil je hem toch niet.Zo'n jonge zou ik niet willen in iedergeval.


    Ik weet dat het moeilijk is maar als je het niet doet dan komt er meschien nooit iets van en dat wil je ook niet.

    Hoe goed ken je hem?Ken je hem lang of kort.Als je hem lang kent en jullie zijn 'bevriend' dan is er niks aan de hand dan gaat hij je niet vreemd aan kijken.
    Ken je hem niet zo lang,doe dan leuke dingen met hem.
    Vraag hem eerst uit voordat je je gevoelens verteld,dat lijkt me zowiezo beter.Als hij met je uitwilt dan zit er iets in.
    Als het allemaal zo simpel zou zijn, dan kon ik de wereld aan.

    Ik ben verliefd op een persoon en verliefd zijn op die persoon is nogal 'raar', zal ik maar zeggen. Al die 'standaardprocedures' van uitvragen en dan pas je gevoelens tonen is niet toepasselijk in mijn geval :'D


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Als het allemaal zo simpel zou zijn, dan kon ik de wereld aan.

    Ik ben verliefd op een persoon en verliefd zijn op die persoon is nogal 'raar', zal ik maar zeggen. Al die 'standaardprocedures' van uitvragen en dan pas je gevoelens tonen is niet toepasselijk in mijn geval :'D

    Hoezo niet? Als ik vragen mag.

    Als er geen ander oplossing is moet je het zeggen,of schrijf hem(met de hand),dat is gemakkelijker.Dan kan je van te voren verzinnen wat je zegt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat voor relatie hebben jullie? hoevaak zie je hem in de week? Zijn jullie wel vrieden, of is het gewoon; ik weet wie je bent. ?
    Als je dat ff beschrijft kan ik je verder helpen! ; )


    So far away..

    JustFamous schreef:
    Dat heb ik ook gehad, maar ik heb geen tips xp want ik probeer meestal de jongen gewoon te vergeten! Maar dat moet jij zeker niet doen!!
    Eigenlijk wel maar ik ben niet sterk genoeg om hem te vergeten. Spijtig genoeg vrees ik dat ik ook niet sterk genoeg ben om het te vertellen ._.


    Only losers can act the way you do

    Same problem here...


    dream, dare, fly!

    Neen sorry,
    ik zou het zelf ook niet durven als ik er een had.