Destroyed schreef:
(...)Hoe zou je zelf zijn? Je legt je gevoelens bloot voor de persoon waar je zielsveel van houdt en wie weet zegt hij dan dat hij niet van mij houdt. Die persoon moet je nog een heel jaar, of meer, onder ogen komen. Misschien vindt hij me dan vies, of raar ofzo. Dan gaat hij me misschien anders behandelen; veel afstandelijker, gewoon omdat hij weet dat je van hem houdt.
Ik ga nu tegen je in terwijl ik om hulp vraag en jij het gewoon geeft, dat is misschien wel bot, sorry ;x
Geef niet hoor val maar lekker uit,help vaak.
Ik weet niet wat ik zou doen ik ben nog nooit verliefd geweest,maar ik kan me niet voorstellen dat hij zo over je gaat denken.En al zou hij het doen,dan wil je hem toch niet.Zo'n jonge zou ik niet willen in iedergeval.
Ik weet dat het moeilijk is maar als je het niet doet dan komt er meschien nooit iets van en dat wil je ook niet.
Hoe goed ken je hem?Ken je hem lang of kort.Als je hem lang kent en jullie zijn 'bevriend' dan is er niks aan de hand dan gaat hij je niet vreemd aan kijken.
Ken je hem niet zo lang,doe dan leuke dingen met hem.
Vraag hem eerst uit voordat je je gevoelens verteld,dat lijkt me zowiezo beter.Als hij met je uitwilt dan zit er iets in.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall