• Nou zoals de titel zegt? Iemand enig idee? Ik wil namelijk een vriend van me verassen, maar ik heb zijn postadres niet. Wat ik waarschijnlijk vanavond pas krijg dus ik kan de kaart morgen pas opsturen.

    Niet dat hij hem dan pas over een week krijgt ofzo, want dat vind ik er nogal naast zeg maar (krul):Y). Tis namelijk voor zijn verjaardag en die is zaterdag.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 15:44 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry, i don't know. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nou uhm... wanneer kreeg jij mijn kaart uit Parijs? Die verstuurde ik op dinsdag, en ik denk dat het ongeveer even lang duurt naar Engeland vanuit Nederland of een dag langer of zo.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik denk iets van 3/4 dagen ofzo.
    ik heb geen idee sorry. ;]


    It's not the same without you.

    Geen idee,vraag het anders eens in het postkantoor ?


    I need you like a heart needs a beat

    dat wil ik ook wel weten. :9~
    omdat ik een fanmail wil schrijven aan een acteur in de uk.


    we've only said goodbye with words

    Muahaha, ik wilde hem gewoon op MySpace en Facebook stalken met B-day wishes. :Y)

    Ik weet het niet, maar Marshmellow stuurde mij een keer een kaart vanuit Florida, en dat duurde maar 4 dagen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Prodigy schreef:
    Muahaha, ik wilde hem gewoon op MySpace en Facebook stalken met B-day wishes. :Y)
    Ja ook, maar een kaartje..is leuker, van zijn eerste officieële gestoorde en stalkende fanbase uit België en Nederland :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ligt eraan. De ene keer gaat het snel en de andere keer niet. Soms doet een kaart vanuit Frankrijk er wel een paar weken over, maar dat is dan een foutje van de postbode!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat weet ik :D
    Als je gewoon een kaart stuurt duurt dat min. 3 dagen en max. 6 dagen. verstuur je hem in een aagetekende brief dan is die wel veel duurde maar hij komt zeker aan en dat is binnen de twee dagen.
    Succes voor de mensen.


    Art is never finished, just forgotten.