• Ja, dat heb ik vandaag dus voor het eerst gedaan, en het deed PIJN. Meestal scheer ik, dus dan zijn de haren gewend om gewoon afgesneden te worden, maar nu worden ze met haarzakje en al eruit gerukt. Ik had maar Paramore opgzet, zodat je lekker met I CAN FEEL THE PRESSUUUUURE -rats rats- hoppa, heen en weer can sjeesen met dat ding. Ook al deed het alsnog pijn. Mijn zus doet het al langer, en heeft veeeel minder haartjes dan vroeger. Dat doel heb ik ook!
    Einde lulverhaal.
    Wie epileert nog meer?
    IK EPILEER MIJN BENEN. IK SCHEER MIJN WENKBRAUWEN NIET. Even voor alle duidelijkheid. x']

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 21:34 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sagesse schreef:
    (...)

    Neusvleugel en binnen- en buitenooghoek. Die verbinding maken.
    En voor de ronding moet je vanaf je arcadeboog ongeveer de grote van je oogbol nemen.


    Dankje. ^^
    Zoiets bedoelde ik ook, maar dat laatste niet, maar ik kwam even niet uit m'n woorden. B)


    -

    Je epileerd je benen? En scheert je wenkbrauwen? :8


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    Je epileerd je benen? En scheert je wenkbrauwen? :8

    Epileren is niet alleen met pincet.. Ook met zo'n automatisch apparaatje. Denk aan een scheerapparaat. Dat gebruik ik voor mijn benen, en ik voor mijn wenkbrauwen gebruik ik een pincet.

    -snaptiedereenhetnou?-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    (...)
    Epileren is niet alleen met pincet.. Ook met zo'n automatisch apparaatje. Denk aan een scheerapparaat. Dat gebruik ik voor mijn benen, en ik voor mijn wenkbrauwen gebruik ik een pincet.

    -snaptiedereenhetnou?-


    Dan is het dus niet je benen epileren maar scheren met een scheeraparaat -.-

    En net stond er nog dat je je wenkbrauwen scheerde -.-


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    (...)

    Dan is het dus niet je benen epileren maar scheren met een scheeraparaat -.-

    En net stond er nog dat je je wenkbrauwen scheerde -.-

    EPILADY, dat is het waarmee ik het doe. Nu weet ik het weer. En nee, ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat ik mijn wenkbrauwen scheerde? Naja, boeiend.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha xD,het zou wat zijn over het scheren van je wenkbrauwen... maar harsen is een beter idee. En epileren dat duurt toch veelste lang met een epileer tangetje lijkt mij? Dat je daar het gedult voor hebt man! pfff...


    Blub

    Demure schreef:
    (...)
    EPILADY, dat is het waarmee ik het doe. Nu weet ik het weer. En nee, ik kan me niet herinneren dat ik heb gezegd dat ik mijn wenkbrauwen scheerde? Naja, boeiend.


    Kijk op de vorige pagina waar sommige vragen wrm jij je wenkbrauwen scheert..Dan weet je het mss weer.
    Maarja boeiend ja xD


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    (...)

    Kijk op de vorige pagina waar sommige vragen wrm jij je wenkbrauwen scheert..Dan weet je het mss weer.
    Maarja boeiend ja xD

    nee ze heeft dat niet gezegt. Sommige, waaronder ik, dachten dat ze dat bedoelde..=3 maar dat heeft ze nooit gezegt, eigenlijk :'D

    Je benen epileren? o.o
    Hoelang wil je daar over doen? :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    hihi toen ik de titel zag dacht ik eerst dat het over wenkbrauwen ging , maar vanaf dat ik scheren zag wist ik wel dat het over benen ging x']


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Oke door een foutje moet ik nu altijd mijn wenkbrauwen scheren xD jah domme fout is op school gebeurt xD maak ik teken ze nu al wat jaartjes nou ja 2 jaar ongeveer :P:P:P

    en de rest scheer ik ook ...niet mijn boven benen en armen ook niet !!


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik vind het niet echt pijn doen. Het is even een klein moment, maar ik verga niet van de pijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik epileer mijn benen en oksels :Y)
    Na een tijdje doet niet zoveel pijn meer vind ik.


    Happiness hit her like a train on a track

    Kan je in zo'n epileermachine -whatever de naam is- normaal gezien niet ijsblokjes doen, zodat dat minder pijn doet? ;o

    ik scheer mn benen en epileer mn wenkbrauwen, ofja meestal doet een vriendin van mij dat (a)


    Never look back, don't doubt tomorrow.