Hallo!
Ik vraag me af hoe je tekst kleiner kan maken?
Een kleiner lettertype, je weet wel, ik heb het hier op quizlet al tegen gekomen, en geen idee hoe 'k dat zelf moet doen:P.
Bestaan er ook verschillende grooten of gewoon: klein ofzo?
Laat het me ajb zo snel mogelijk weten, ik ben NU mijn profiel aan het restylen, zou super zijn moest ik het zo snel mogelijk weten .
Thanks people
xx
-
26 juli 2008 - 22:4226 juli 2008 - 22:44
Ja, dat wil ik ook graag weten!
Träume sind wirklich!!
26 juli 2008 - 22:44ja dat wil ik ook weten:O
Lalalalalalalala.
26 juli 2008 - 22:44me 2 Ö
Turning up the volume
26 juli 2008 - 22:45X'D
26 juli 2008 - 22:50Oké, het lettertype zelf kun je niet veranderen. Als dat lettertype toch kleiner is (bij een uitkomst) dan heeft de schrijver de tekst in het midden gezet ([center ]tekst[/ center]) Maar ook als je de tekst in een hokje zet wordt het automatisch iets verkleind x']
Snap je ?Bored.
26 juli 2008 - 22:51joh:O
Lalalalalalalala.
26 juli 2008 - 22:51HaayLalalalalalalala.
26 juli 2008 - 22:51het wordt niet kleiner¬¬'
Lalalalalalalala.
26 juli 2008 - 22:52Oké, het lettertype zelf kun je niet veranderen. Als dat lettertype toch kleiner is (bij een uitkomst) dan heeft de schrijver de tekst in het midden gezet ([center ]tekst[/ center]) Maar ook als je de tekst in een hokje zet wordt het automatisch iets verkleind x']
Snap je ?
Thnx Mariko, maar dat bedoel ik niet .
Ik heb op een profiel gezien, dat het lettertype echt veel kleiner was De vraag is alleen, Hoe?
Tja, toch bedankt .
xxx26 juli 2008 - 22:54(...)
Thnx Mariko, maar dat bedoel ik niet .
Ik heb op een profiel gezien, dat het lettertype echt veel kleiner was De vraag is alleen, Hoe?
Tja, toch bedankt .
xxx
Ken ik jou? Maar, ik zou ook niet weten hoe ze dat op een profiel doen.
En dat van in het midden zetten werkt alleen bij een uitkomst, dat heb ik er ook tussen haakjes achter gezet >.<Bored.
26 juli 2008 - 22:55Weet je nog op welk profiel dat was?
Bored.
26 juli 2008 - 22:55(...)
Ken ik jou? Maar, ik zou ook niet weten hoe ze dat op een profiel doen.
En dat van in het midden zetten werkt alleen bij een uitkomst, dat heb ik er ook tussen haakjes achter gezet >.<
Hum, Ja, oké, Thanks! En ja je kent me .
xx26 juli 2008 - 22:56Weet je nog op welk profiel dat was?
Nee
xx26 juli 2008 - 22:56(...)
Hum, Ja, oké, Thanks! En ja je kent me .
xx
Whaa! En dan ga je me niet vertellen wie je bent? Dat is gemeen -.-
Ik heb het voorgevoel dat ik jou ooit eens heb geholpen met het verzinnen van een bijnaam >.< KLopt dat ?Bored.
26 juli 2008 - 22:57(...)
Whaa! En dan ga je me niet vertellen wie je bent? Dat is gemeen -.-
Ik heb het voorgevoel dat ik jou ooit eens heb geholpen met het verzinnen van een bijnaam >.< KLopt dat ?
Jij bent echt Slecht -_-'
LOVE U MISS CUPCAKE
xxx(K)