• Hey allemaal! ik heb een probleem..

    Ik mag van mijn ouders naar het concert van Tokio Hotel 23Feb in ahoy.
    maar nu komt mijn probleem..
    Ik weet niet hoe ik daar moet komen. mijn gezin en familie hebben allemaal een hekel aan Tokio Hotel. en ik woon in Noordbrabant heeft iemand een idee? en om na 10e nog met de trein terug te gaan lijkt me ook niet zo slim..

    Alvast bedankt :D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 17:30 ]

    De Trein? Of meereizen met een vriendin of iemand anders die je kent? Of je ouders gaan naar de cinema als ze je voeren of gaan iets eten of zo?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    De Trein? Of meereizen met een vriendin of iemand anders die je kent? Of je ouders gaan naar de cinema als ze je voeren of gaan iets eten of zo?


    ja ik heb een vriendin van mij in de buurt al gevraagd. maar mijn ouders willen niet dat ik met haar omga omdat ze al een strafblad heeft en van de bassisschool af is geschopt..

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 17:32 ]

    Vraag of degene met wie je meegaat aan diens ouders kan vragen of zij julle op willen halen en weg willen brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Met iemand die je kent gaan. Of als je iemand kent die daar woont s'avonds daar logeren?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Met een vriendin samen met de trein, maar als dat niet lukt en je mag niet 's avonds alleen met de trein kan je ook overnachten in een hotel en dan de volgende dag terug met de trein =3

    Omdat je familie en gezin TH haat, hoeft het toch nog niet te betekenen dat ze je geen lift kunnen geven? :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Omdat je familie en gezin TH haat, hoeft het toch nog niet te betekenen dat ze je geen lift kunnen geven? :Y)


    You can run but not hide

    Ik zit met precies hetzelfde probleem! Maar er word in mijn buurt een busreis ofzo georganiseerd + hotel overnachting. ^^ Ik weet trouwens nog niet of ik dat ga doen, met allemaal onbekende mensen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Ik zit met precies hetzelfde probleem! Maar er word in mijn buurt een busreis ofzo georganiseerd + hotel overnachting. ^^ Ik weet trouwens nog niet of ik dat ga doen, met allemaal onbekende mensen.

    Oooh dat lijkt mij best wel gezellig met allemaal fans? - of juist niet, maarja -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.