• Ja, ik had een vriendin, en we moesten tijdens de les tekenen. Ik had weer -zoals altijd- weer iets lelijk getekend, maar mijn vriendin kan echt wel tekenen. Dus zij weer iets heel moois. Toen ze aan kwam lopen met haar tekening zei ze; "lelijk he?" Eigenlijk verwachtte ze dat ik ging zeggen dat ze ongelijk had, en dat die tekening supermooi was. Maar voor de grap had ik toen gezegd; "Ja, je hebt gelijk, ze is lelijk."
    En toen stond ze met haar mond vol tanden :'D Eigenlijk vond ik de tekening wel mooi hoor, maar ik wou haar reactie is zien ;D
    Heeft iemand van jullie ook is zoiets meegemaakt? (krul)


    - hoi ;D

    Dat is niet aardig van je. Zoiets heb ik nooit meegemaakt eigenlijk. Of dat iemand zegt ik heb die toets verpest, en dan blijkt die een 9 te hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, ik zeg altijd zo heel droge dingen op de normaalste manier en dan bekijkt iedereen me zo van; 'wat zegt zij nu?' o.o Gisteren waren we zo aan het praten over een super lelijke ket bij ons op school, hij lijkt op een schaap en mijn vriendinnen waren de hele tijd over hem aan het praten, dat ze hem nooit zouden willen aanraken ofzo en ik zei 'Nou, ik vind eerlijk gezegd dat hij nog wel iets sexy heeft.' en toen stonden ze daar met een mond wijd open :')


    All was well.

    Hahah ja dat doe ik ook altijd als mensen altijd op die manier naar complimentjes vissen terwijl ze zelf goed weten dat het wel mooi is (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    History schreef:
    Haha, ik zeg altijd zo heel droge dingen op de normaalste manier en dan bekijkt iedereen me zo van; 'wat zegt zij nu?' o.o Gisteren waren we zo aan het praten over een super lelijke ket bij ons op school, hij lijkt op een schaap en mijn vriendinnen waren de hele tijd over hem aan het praten, dat ze hem nooit zouden willen aanraken ofzo en ik zei 'Nou, ik vind eerlijk gezegd dat hij nog wel iets sexy heeft.' en toen stonden ze daar met een mond wijd open :')

    Haha ^^


    - hoi ;D

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah ja dat doe ik ook altijd als mensen altijd op die manier naar complimentjes vissen terwijl ze zelf goed weten dat het wel mooi is (krul)


    Ik ook haha
    :3


    We can only learn to love by loving.

    Omg, dat is echt zodat je zou zeggen dat dat supermooi is. ._.

    Juist goed voor haar ja dat je het zei.

    Een vriendin van me zegt altijd dat ze een super slecht rapport gaat hebben en van school moet veranderen enzo en dan blijkt ze het beste van de klas te hebben o.o


    All was well.

    History schreef:
    Een vriendin van me zegt altijd dat ze een super slecht rapport gaat hebben en van school moet veranderen enzo en dan blijkt ze het beste van de klas te hebben o.o

    Ja bij mij was dat ook eens iemand;
    "Die oefening was supermoeilijk!"
    blijkt ze 20/20 te hebben --'


    - hoi ;D