• Eigenlijk heel stom dat ik daar eigenlijk nu pas echt op kom. Maar toen ik een paar weken terug in Berlijn was liep ik door de straat waar CB woont en toen bleven we staan voor een kleding winkel die 'IchJane' heette en ik vond het wel grappig. Dat ze waarschijnlijk gewoon geen naam wisten. Uit het raam keken en de naam van de winkel zagen. "O laten we Jane nemen"

    Nu ik dit alles zo terug lees is het zeg maar ontzettend nutteloze informatie, maar ik moet het toch even kwijt :'DD Ook al heeft het geen enkele meerwaarde.

    Wie van jullie is er wel eens in Berlijn geweest en wat vond je dan het tofst/mooist/of misschien gewoon stomst.

    xx.

    Edit: voor de mensen die het niet snappen, het gaat over een liedje van CB (krul)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 16:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Striflicious schreef:
    Ik ga na mijn examen naar Berlijn. Ik verheug me heel erg op de muur, ik wil dat stukje geschiedenis gewoon eens van dichtbij bekijken. En die winkel heette 'IchJane'? XD
    Krijgt ideeën.
    Succes Anouk maar die winkel vind je nevernooit niet in Berlijn (nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Succes Anouk maar die winkel vind je nevernooit niet in Berlijn (nerd)(krul)

    Nouhouou :'(


    -

    Nog nooit geweest.


    "I shut my eyes in order to see.'