• Ik heb vorige maand dus een jongen leren kennen en mijn vriendin had gezegt dast ik met hem wou zoenen wat niet waar was. maar al zijn vrienden mijn lastig vallen op hyves en nu was het een beetje over krijg ik ineens krabbels van dei vrienden van ; al met [..] geneukt?

    ik dacht echt van wtf? denk je nou echt dat je stoer bent met zulke krabbels ? pff. sowieso vind ik die lui zielige types want ze durven van alles online maar niet in het echt, maar goed ik vind het gewoon kansloos dat mensne zulke dingen posten op iemands profielpagina. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Sommige mensen zijn nou eenmaal zielig. Ze zijn jouw aandacht en tijd niet waard:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    omg, ken ik. zal ik erop gaan slaan :Y) kidding. ik vind 'm zielig omg.

    Vind ik ook. Als je echt stoer wilt zijn, zeg wat je vind face to face.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gewoon sarcastisch antwoorden; "Ja, je moet het ook eens proberen :''D" -ikhaatdiesoortjongens-

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 17:25 ]

    Irgendwann schreef:
    Gewoon sarcastisch antwoorden; "Ja, je moet het ook eens proberen :''D" -ikhaatdiesoortjongens-

    Mwhahaa xD


    Your Butt is Mine!

    They got no life :)
    en stiekem zijn ze jaloers


    Life is hard and then we die

    Die-hard nolifers, uhu.


    No growth of the heart is ever a waste

    Irgendwann schreef:
    Gewoon sarcastisch antwoorden; "Ja, je moet het ook eens proberen :''D" -ikhaatdiesoortjongens-

    Ja idd, zorg ervoor dat ze geen vuur hebben om op te branden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Losers.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Owja, maar gewoon doen wat Joyce al zegt. Of negeren.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik deel je mening (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Irgendwann schreef:
    Gewoon sarcastisch antwoorden; "Ja, je moet het ook eens proberen :''D" -ikhaatdiesoortjongens-

    :'D


    You can run but not hide

    Gewoon meespelen. Doe ik ook als ze zeggen dat ik een crush heb op een leraar ==' 'Ja, het is aan tussen ons'.

    Ik haat het om te doen, maar ze haken ze af :'DD

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 22:03 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Irgendwann schreef:
    Gewoon sarcastisch antwoorden; "Ja, je moet het ook eens proberen :''D" -ikhaatdiesoortjongens-

    dat moet je doen x'D :Y)

    Irgendwann schreef:
    Gewoon sarcastisch antwoorden; "Ja, je moet het ook eens proberen :''D" -ikhaatdiesoortjongens-

    Ik vind dit wel een geniale oplossing. Ik denk dat het nog zou werken ook!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg