• alleen, bijvoorbeeld nu.
    ik ben helemaal alleen op quizlet. Haha, joke. Ik vint het wel coel.
    Rel trappen * evil*

    Nuttigheid: wanneer voelen jullie je nou echt alleen?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 1:56 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Bijna altijd wel. Als ik op school zit en mijn vriendinnen lachen om iets wat ik niet grappig vind, dan denkt ik ook van, laat me mee lachen en dat gebeurt dan niet. Ik voel me dan wel alleen. Dat heb ik ook heel vaak.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik voel me ook welles alleen, bijv als ik ruzie heb of soms komt dat gevoel zomaar, zonder enkele reden... :s


    You are beautiful, you are love.

    ik denk dat de meeste mensen daar wel eens last van hebben..ik ook heel vaak maar dat is gewoon iet wat je dan zelf denkt want meestal ben je helemaal niet zo alleen.(nerd)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Vaak,ookal ben ik bij vrienden dan heb ik toch vaak een vleugje van dat gevoel.Ik kan het niet anders omschrijven,het is alsof het altijd in me zit...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Boo. Kom naar mij dan als je alleen bent :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als ik thuis ben, en mijn ouders zoals zo vaak weg zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eigenlijk het meeste als ik onder de mensen ben, maar er me eigenlijk niet thuis voel.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    soms voel ik me ook wel zo vooral als ik weer eens alleen thuis zit omdat m'n vader en moeder alebei moetsen werken en m'n broertjes en zusje bij een hun vriendjes en vriendinnetjes aan het spelen zijn
    en ook als hun allemaal wel thuis zijn mdat ze me meestal zo erg nigeeren dat ik net zo goed niet kan zijn


    They say life is a joke, but I didn't saw someone laughing.