• GEWELDIG! <3
    Ik heb respect als je dit allemaal uitleest :B

    In ieder geval, mijn opa bracht mij en mijn nicht naar de Heineken Music Hall. Er waren pas 30 mensen die voor de deur stonden, dus wij begonnen ons af te vragen of het niet afgelast was. Wij dus drinken gehaald bij de febo en daarna zijn we om 5 uur in de rij gaan staan. Om half 7 zouden ze de deuren open gaan dus we moesten nog even anderhalf uur in de rij staan.
    Uiteindelijk waren er een paar meiden met een vreselijk irritant accent, naast me gaan staan. Inmiddels zou het nog een half uurtje duren voor de deuren open zouden gaan. Beginnen ze in een keer te duwen, ik werd er scheitziek van. Zit een van die meiden weer heel dom te lullen met dat kutaccent, toen ging ik haar nadoen. Ze hoorde het en keek me arrogant aan jongeh, niet normaal. Alsof ze me wilde vermoorden. Alleen die blik al, damn. :'D
    Maar als je me een beetje kent weet je dat ik me niet zomaar arrogant aan laat kijken, duuuuus ik keek haar nog even heel arrogant aan, gingen ze over me lullen. Nou, dat pik ik gewoon niet, kan me niet schelen wat je zegt. Dus ik duwde haar even, ghehe. Toen deed ze niks meer.
    Nouja, toen stonden we daar met een inmiddels groepje van 70 mensen voor de deur te wachten, komt er een oude negerin, die om geld vroeg. Mijn nicht herkende haar aangezien zij altijd in Amsterdam [ook bij de bioscoop] om geld vraagt enzo. Eng wijf. Als je in Amsterdam of in de buurt daarvan woont weet je misschien wel over wie ik het heb 8D

    Toen gingen de deuren open, wij rennennn! Ik duwde dat irritante wijf gelijk weg, ghaha, dus toen renden mijn nicht en ik naar binnen, en naar die mensen die die tickets gingen controleren. Ik had de hand van m'n nicht vast aangezien we elkaar anders misschien kwijt zouden raken, komt er zo'n debiel half over ons leunen [hij kon er niet door omdat ik mn nicht der hand vast had], gaat-ie zeggen; "Ja laat mij even voor". Mijn nicht vroeg zo; "Nee, hoezo?" "Ja ik sta hier al sinds half 2", nou, toen moest ik echt lachen. Uiteindelijk kreeg-ie het nog voor mekaar ook T___T
    Nouja wij snel onze jassen weggepleurd bij de garderobe, even snel naar de wc, en naar de zaal rennen. En guess what? We stonden helemaal vooraan! Echt super! :'DDDDD

    Om 7 uur zou er een voorprogramma komen, een of andere DJ "Make Music".
    Die kwam pas om 10 voor half 8 of zo, en het was een chagrijnige vent, jeeeeeeezus mina. Hij vond zichzelf heeel wat, maar draaide allemaal muziek die niemand kende, en iedereen riep 'BOEEEE' enzo.
    Mijn nicht en ik gingen de tijd doden door te gaan golfen op mijn mobiel haha ;D
    En toen hoorde ik opeens keihard "ESMEE, ESMEE!",
    Dus ik draai me zo om, zie ik twee meiden staan die ik had leren kennen bij de Pussycat Dolls ;]
    Ik wist wel dat zij ook gingen, maar ik had ze nog niet gezien ghehe. ^^
    Nou, toen zei zo'n security-man dat die DJ nog maar 5 minuten had. Opeens stopte een liedje, dus wij allemaal blij en gillen, maar opeeens starte hij een ander liedje, wij werden allemaal gek.
    Op een gegeven moment werden wij het zat, en begonnen we te roepen: "Stoppen! Stoppen!" en ook "LILY, LILY, LILY!"
    Dat was wel heel grappig, hij ging expres vet lang door.
    En nou jongeh, toen kwam Lily. En gillen dat ik deed, ghehe. Heb ook nog van alles gefilmd en zo, maar HET GELUID DOET HET GODVERDOMME NIET. En dat vind ik echt kuuuuuuuut >_<
    Iig, ze begon met een van mn favo's "Everyone's At It". Ik weet niet meer welke ze allemaal in welke volgorde ze deed, maar ze deed iig; Het hele album "It's not me It's you", en ook nog "LDN", "Smile", "Knock 'Em Out", "Littlest Things", "Everythings Just Wonderful", "Naive", "Bullshit", "Womanizer (jaja cover van Britney)", en "Oh My God". GEWELDIGGG.
    Maar wij hadden al in de gaten dat zij aan het zuipen was 8D
    En toen ging ze tijdens een liedje snel even naar de coulissen om te roken, omggg :'DDD
    En toen was ze te laat voor het liedje waar ze weer moest zingen, was wel heel grappig. Ze maakte ook nog ene paar opmerkingen, zoals "I'm gonna sing a song 'bout God", en toen lag iedereen inclusief Lily in een deuk 8D
    Maar ze was in 't begin best wel schor. Ze zei zelf ook; "Ja, jullie betalen hier geld voor, en ik loop even slecht te zingen". Ze kwam ook heel spontaan over, en opeens ging ze met condooms gooien, HAHAHAH ;D
    Ook ging ze op 't podium roken en trapte ze die sigaret daar uit O_O
    Helaas geen een gevangen, maar boeie. 8D
    Het was gewoonweg geweldig. Ik vind het ook echt superklote dat het geluid van mn ma der camera t niet deed, jeeeeetje. ><

    http://walkingwithstrangers.hyves.nl/album/23998431/Vrienden/Oz3_CvrV/video/771063847/0/uRij/#media=0.771063847.uRij&__state__=5

    Dat is de link van de filmpjes en foto's, sorrysorrysoryy, zonder geluid ><
    Bedankt dat jullie 't lulverhaal wilde aanhoren :Y)

    EN OJAAAAAAA ;D
    ik heb nog een t-shirt gekocht :D
    Een hele coele, ik maak binnekort wel even een foto ^^


    -

    Klinkt leuk en gaaf dat je vooraan stond!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, ik ben even heel jaloers op jou!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het klinkt echt heel leuk allemaal (:


    Never run out of reasons to smile...

    Klinkt idd leuk ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ghehe dankjullie enzo. ;D
    Ik wil echt dat ze weer naar NL komt (cat)


    -

    leuk^^


    I need you like a heart needs a beat

    Vet dat je het zo leuk hebt gehad man! Wat tof :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    WAAAAAAAUW!
    Dat klinkt GEWELDIG :')
    Ben blij dat je het leuk hebt gehadd! :'DD


    ok

    Sounds like a great day (krul)


    I recycle my thoughts.

    Dankjullie nogmaals. ^^


    -

    Courageous schreef:
    Het klinkt echt heel leuk allemaal (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat klinkt leuk. En sjiek dat je vooraan stond! :]