• Nou, het volgende TH concert, ik weet niet waneer die komt.x'D Maar is het niet een idee als een paar mensen daar heel vroeg naar toe gaan, en daar een groot spandoek maken met QUIZLET erop. Iedereen die dat ziet en die ook werkelijk van quizlet is moet daar dan komen.^^;; En dan gaan we verzamelen ensjOw.=D
    Of,ofofofofof
    Ik zat net te denken.=D Mischien is het leuker dat we dan allemaal een dag van tevoren komen met onze slaapzakken.<3 MUHAAHHAAHHA, ik zie het al helemaal voor me.x3 Leuk idee of niet ?x'D


    ok

    Jaaaa maar als je daar al heel vroeg bent, en je moet daar gaan wachten.. dat kan niet midden in de rij natuurlijk.. En dan sta je daar en uit eindelijk sta je op het concert achter.
    Maar van het blijven slapen is cool man!:Y)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja inderdaad , dit vind ik een top idee.
    misschien moeten we ook een stickertj op je t-shirt plakke ofzo dat je elkaar herkend. Natuurlijk als concert begint alleen nog maar TH hea!


    xoxo


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Jaaaa maar als je daar al heel vroeg bent, en je moet daar gaan wachten.. dat kan niet midden in de rij natuurlijk.. En dan sta je daar en uit eindelijk sta je op het concert achter.
    Maar van het blijven slapen is cool man!:Y)


    Jaa, het blijven slapen is wel leuker.<3 Natuurlijk kan iedereen niet komen, maar misschien gewoon een paar?x'D Dan kom je met een groep vriendinnen van quizlet ensow, en dan leer je elkaar kennen en ben je samen op het concert.x3


    ok

    Ik kwam al een dag van te voren x3

    Ik bivakeer meestal x3

    Ik mag de volgende concert met toestemming(vorige had geen toestemming maar toch gegaan) van mijn ouders 1dag van te voren slapen dus is wel leuk met dat slapen:D

    Ik mag de volgende concert met toestemming(vorige had geen toestemming maar toch gegaan) van mijn ouders 1dag van te voren slapen dus is wel leuk met dat slapen:D


    Samen slapen x3?

    Andrs moek alleen x3

    (...)

    Samen slapen x3?

    Andrs moek alleen x3


    Is goed(A) dan hoef ik ook niet alleen te pittenxD

    Ik mag dat niet van mijn ouders, mar op zijn vroegst om 9 uur weg van huis, en dan is het nog minimaal een urr rijden (huil)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou, het volgende TH concert, ik weet niet waneer die komt.x'D Maar is het niet een idee als een paar mensen daar heel vroeg naar toe gaan, en daar een groot spandoek maken met QUIZLET erop. Iedereen die dat ziet en die ook werkelijk van quizlet is moet daar dan komen.^^;; En dan gaan we verzamelen ensjOw.=D
    Of,ofofofofof
    Ik zat net te denken.=D Mischien is het leuker dat we dan allemaal een dag van tevoren komen met onze slaapzakken.<3 MUHAAHHAAHHA, ik zie het al helemaal voor me.x3 Leuk idee of niet ?x'D


    Ik weet niet of ik wel mag van mijn moeder, hoor.^^ Slapen bedoel ik dan hè.


    -

    Ik mag dat niet van mijn ouders, mar op zijn vroegst om 9 uur weg van huis, en dan is het nog minimaal een urr rijden (huil)

    dat is dan nog iets
    op 4 maart mochten we pas om 3 uur smiddgs weg (en waren 7 uur in de zaal 3 uur rijden+1 uur file:S)
    op 14 juni gingen we pas om 12 uur weg (2 uur rijden en een half uur verdwaald zijn)
    maar slapen en zo lijkt me super! maar mag denk ik nie van me ouders:(


    I am an idiot, I move.

    Hmmm, veel mensen mogen daar niet slapen.^^ Je kunt natuurlijk ook de volgende dag heel vroeg komen.x3 Het idee is namelijk wel dat er een paar mensen slapen daar, als je met je eentje gaat is dat ook wel saai-.-'


    ok

    klinkt wel leuk. Vind het alleen zo jammer dat de meeste hier van Nederland zijn dus dat de Belgen van op quizlet niet kunne meedoen. Ik kan me niet voor stellen da ik naar Nederland mag gaan voor een TH concert :(


    Turning up the volume

    Nu zit ik dus zwaar depri! x(


    Turning up the volume

    Ik ben ook van België en ik vind dat ook wel wat jammer :( En als ik dan iemand tegenkom op quizlet, is er bijna niemand van aan de kust en ik dus wel :(

    Nou, jullie kunnen dat toch ook met een concert in België doen.^^


    ok